Data: 2001-06-17 12:13:32
Temat: Re: Reklamy
Od: A...@p...fm (Alienkaa)
Pokaż wszystkie nagłówki
----- Original Message -----
From: Seba <s...@s...pl>
To: <p...@n...pl>
>
> No tak, ale do takiej postaci ma sie co najwyzej stosunek obojetny. A mi
> chodzi np. o cos takiego: wykorzystac w reklamie jakiegos neutralnego
> produktu dwoch uroczych dzieciakow, grubasa w okularach i piegowata
> dziewczyne z odstepami miedzy zebami ;-).
Ale to jest bardzo trudne. W momencie gdy jakis nowy produkt wchodzi na
rynek to caly sztab fachowcow pracuje nad tym zeby dowiedzialo sie o nim jak
najwiecej osob i na reklamy natykamy sie doslownie w kazdym miejscu.
Nachalnosc reklamy i tak w koncu zniecheci nabywcow i obojetne czy to bedzie
prezentowane przez sympatyczna dziewczynke z aparatem na zebach czy przez
dlugonoga blond pieknosc. Roznica jest tylko w tym, ze obydwie te reklamy
nastawione sa na inna grupe odbiorcow, ale obydwie te grupy i tak po pewnym
czasie beda znuzone ogladaniem tego samego spotu.
I tak to przemycic, zeby te
> dzieciaki wzbudzaly duza sympatie w widzu, oryginalnosc przeciez jest w
> cenie.
Tak, tylko ze tu znowu pojawia sie problem - mianowicie osoby reklamujace
nie powinny odwracac uwagi od produktu, bo to on ma byc glownym "bohaterem".
Co do oryginalnosci to tez roznie z tym bywa. Ja np. kojarze jakiegos
rozebranego faceta reklamujacego proszek do prania, ale nie pamietam jak ten
proszek sie nazywal i to jest wlasnie to - przesadzili z oryginalnoscia i
nie zwrocili uwagi na nazwe. Natomiast uwazam, ze przykladem majstersztyku
reklamy jest np. reklama stacji Statoil - nawet chocby sie nie chcialo, to
ta nazwa wpada w ucho. Poza tym mnie podobaja sie reklamy gdzie wystepuje
jakas ciekawa gra slow - np. reklamy Zywca - krotko, zwiezle i tresciwie.
Alienka
gg. 641165
--------------------------R--E--K--L--A--M--A-------
--------------------
Big Brother 'Cool Tracks' do wziecia: Odpowiedz na dwa pytania i wygraj!
http://rozrywka.interia.pl/bb2/konkurs.html
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia
|