Reklamy dobre i złe

31. Data: 2017-01-02 09:34:32

Temat: Re: Reklamy dobre i złe
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2017 o 09:23, LeoTar pisze:
> Syn szuka dla siebie na przyszłość wzorca kobiety i wzorzec ten wskazuje
> mu jego ojciec. Ojciec, jako nauczyciel syna, nie powinien być
> zazdrosny. Zazdrosny ojciec jest pierwowzorem zazdrosnego i mściwego
> boga Boga.

Znowu uogólniasz? Ja akurat gust miałem zupełnie inny niż mój ojciec.

> Jak wyjaśnię niżej, za taki stan jest odpowiedzialna matka, która cierpi
> na kompleks Elektry i szuka dla siebie słabszego partnera męskiego, z
> którym mogłaby uprawiać seks dominując równocześnie nad nim z powodu
> braku zaufania do mężczyzny. Niedoświadczony syn łatwo wpada w matczyne
> sidła ale matriarchalne społeczeństwo nie potępia kobiety lecz mężczyznę.

teoria, teoria

> Jezeli mówi to mówi o kazirodztwie, czyli diadach: ojciec-córka lub
> Inicjacja seksualna dziecka to triada: ojciec-dziecko-matka, która

triada to jeszcze większe zboczenie niż diada

32. Data: 2017-01-02 09:36:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2017 o 09:31, LeoTar pisze:

> Na czym niby ma polegać zboczenie jeżeli jest to jedyna możliwość
> poznania przez Dziecko obu składowych Boga-Stwórcy w stanie całkowitego
> obnażenia emocjonalnego i pokazania prez Boga (Rodziców) jego
> prawdziwego oblicza?

A czemu niby dziecko ma obnażać swoich rodziców??
To zboczenie

33. Data: 2017-01-02 09:51:36

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Znowu uogólniasz? Ja akurat gust miałem zupełnie inny niż mój
> ojciec.

Bo matka ojca oszukiwała i manipulowała nim czego on podświadomie
zdawał sobie sprawę i dlatego sprzedał Ci co innego, to czego
podświadomie pragnął. Wszyscy tak mają.

W tym miejscu powrócę jeszcze raz do doświadczenia, które przeżyłem z
własną córką. Każdy człowiek poszukuje drugiego od którego zazna
zaufania i szacunku. Taki wzorzec powinni również przekazać swoim
dzieciom rodzice. Cóż z tego, że powinni skoro rodzice cierpiący na brak
poczucia własnej wartości (kompleksy Edypa i Elektry) sami się wzajem
oszukują. Mnie udało się tę barierę pokonać (motorem napędowym jest
strach przed skrzywdzeniem), i córka dosłownie zachłysnęła się tym tak,
że była gotowa współżyć ze mną. Szósty zmysł podpowiedział mi, że to nie
tak ma być. W układzie, który się wytworzył córka gotowa była walczyć ze
swoją matką o mężczyznę, który ufa, szanuje i któremu kobieta może
zaufać. A ponieważ byłem pierwszym z takimi cechami, kótrego spotkała
więc stąd jej reakcja. Poczytaj list mojej córki
http://leotar.net/war_1996-99/cze---tato.html.

> teoria, teoria

Dla mnie to już nie teoria. To są wyniki obserwacji zachowań moich synów.

> triada to jeszcze większe zboczenie niż diada

Jesteś gołosłowny. Co masz przeciwko takiej jednorzowej, szkoleniowej
triadzie?

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

34. Data: 2017-01-02 09:59:24

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> A czemu niby dziecko ma obnażać swoich rodziców?? To zboczenie

To nie Dziecko ma obnażać Rodziców lecz Rodzice sami mają się całkowicie
obnażyć przed Dzieckiem aby pokazać całkowite emocjonalne i fizyczne
zespolenie. Takie absolutne zespolenie jest możliwe tylko wówczas gdy
partnerzy są względem siebie całkowicie uczciwi i lojalni, wzajem sobie
ufają i szanują się i śa gotowi to pokazać Dziecku by przekazać mu taki
właśnie wzorzec relacji między połówkami Boga-Stwórcy. Każde odchylenie
(zatajenie) to zalążek manipulacji a dalej fałszu, oszustwa. I dlatego
właśnie obowiązuje zakaz inicjacji, gdyż ludzie manipulują, oszukuja,
kłamią czyli zyją w FAŁSZU zamiast żyć w PRAWDZIE. Inicjacja seksualna
może się odbywać tylko w PRAWDZIE, tyle, że świat nie jest do tego
przygotowany i dlatego trzeba go zmienić lub zniszczyć.

35. Data: 2017-01-02 11:53:38

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2017 o 09:51, LeoTar pisze:
> że była gotowa
i te swoje a także córki(!) sprawy upubliczniasz?

36. Data: 2017-01-02 12:37:02

Od: LeoTar <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> i te swoje a także córki(!) sprawy upubliczniasz?

A powinienem sprawy rodzinne trzymać w tajemnicy i przyjmować razy,
zadawane mi przez niedowiarków, na siebie? W końcu to o czym piszę nir
dotyczy wyłącznie mnie ale kształtu relacji między członkami rodziny. To
tak jakbym się próbował ukrywać z czymś o słuszności czegoś jestem
głęboko przekonany. Czy chciałbyś bym kłamał?

37. Data: 2017-01-02 13:29:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@l...net> wrote:

> [...]
> wchłaniana przez ludzi, gdyż człowiek jest ze swej naturydobry,
> poszukuje prawdy, podswiadomie rozpozna Prawdę oraz ją zaakceptuje
> pomimo sprzeczności jej zasadniczej tezy z obowiązującymi normami
> moralnymi. Jeżeli zatem niesie ona ze sobą Prawdę absolutną to będzie
> propagować wśród ludzi niczym nieusuwalny wirus komputerowy stając się
> antidotum na obowiązujące fałsz i obłudę. Z biegim czasu ogarnie całą
> populację: ci, w których umysłach spowoduje ona przemianę stworzą nową
> cywiizację a ci, którzy jej nie zaakceptują dokonaja samozagłady.

Mamy nowego proroka!
Hue hue.

--
XL

38. Data: 2017-01-02 13:33:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@l...net> wrote:

> zakaz jest pierwotną przemocą, zalążkiem wszelkich innych
> form zniewalania i przemocy.

Znieś znaki drogowe zakazu i nakazu, wszystkim nam będzie cudnie!

--
XL

39. Data: 2017-01-02 13:35:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar <l...@l...net> wrote:

> A w czym, według Ciebie, moja moralność różni się od moralności Chrystusa?

Brakiem zakazów.

--
XL

40. Data: 2017-01-02 13:41:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 stycznia 2017 13:33:19 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Znieś znaki drogowe zakazu i nakazu, wszystkim nam będzie cudnie!

https://www.youtube.com/watch?v=iDxa0tVjcSk

DejaVu
Franciszek: "Duchowe osierocenie to rak degradujący duszę"
Ziemkiewicz o szopce...
Saryryk o szopce...
Nowy 2017 rok