Rekordowa sprzedaż kebabów podczas Marszu Niepodległości.

11. Data: 2015-11-25 13:31:00

Temat: Re: Rekordowa sprzedaż kebabów podczas Marszu Niepodległości.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 11:56:59 +0100, niebieski napisał(a):

> [...]
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

> Ja się śmieję z lewaków, którzy uwierzyli we własną propagandę :)))
>
> --
> "Socjalizm niewiele wymaga od człowieka ? wymaga tylko,
> by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,
> a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
> ? i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Boki zrywać, co za debile :-D
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

12. Data: 2015-11-25 13:57:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

kebabow-po-

> No - kebabem :-D
>
> PS. Nie tykam. Z góry wiadomo, że gówno. I to pińcet razy odgrzewane i
> chłodzone na przemian.

Jakim cudem? Mięso do kebaba odkrawa się maczetą z takiego kręcącego się
sękacza mięsnego, opiekane jest na bieżąco.
Nasz okoliczny ciemnoskóry właściciel kebaba nawet sosy sam robi, wszystko
na widoku.

13. Data: 2015-11-25 14:43:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
> [...]
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Ja się śmieję z lewaków, którzy uwierzyli we własną propagandę :)))

Tak, jak prawak szcza na ścianę to propaganda, jak ściana śmierdzi szczochami to żyd
winie.

14. Data: 2015-11-25 14:49:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
glob <r...@g...com> Wrote in message:
> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.
>
> http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Ta. Jestem rasistką - NIE KUPUJĘ MARGARYNY Z MURZYNKIEM I BANANÓW!!!
I PRECZ Z KOKOSANKAMI!!!
SŁONIE AFRYKAŃSKIE DO GAZU!!!

Co za debil...
--
XL

Jak zwalczacie to obce, to się też nie wpierdala to obce, obłudne buractwo, tylko że
obłudne chore buractwo najpierw wyje precz, a następnie korzysta z pracy i kultury
tych ludzi. Unia zła ale pierwsze po te pieniąchy zasuwa. Gender zły, katole po
pieniądze na gender wyciągają kase.

15. Data: 2015-11-25 14:55:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 13:57:40 +0100, krys napisał(a):

> Jakim cudem? Mięso do kebaba odkrawa się maczetą z takiego kręcącego się
> sękacza mięsnego, opiekane jest na bieżąco.

No ale to jest DUUUUUŻY "sękacz" - i tu się zasadza problem, bo mała jest
szansa zużycia akurat całego batonu mięsa do końca dnia; nawet w większych
punktach z dużym "ruchem" ostatni baton nie bywa zużyty w tym samym dniu. I
teraz wyobraź sobie, że podgrzewany kilka godzin baton jest znowu chłodzony
- i następnego dnia idzie znów do pieczenia. A przecież upieczona jest
tylko zewnętrzna warstwa, bo surowy!!! środek jest jedynie ogrzewany - nie
wiadomo, do jakiej temperatury zresztą. Więc tak kilka razy i - reszta jest
milczeniem.
Kiedyś chyba tu podawałam zresztą wyniki kontroli pod tym względem.

Poza tym moje podejrzenia co do jakości i rodzaju samego mięsa sprawdzają
się w całej rozciągłości:
https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=97RVVs_VN7Cr8we2
yZWIBg&gws_rd=ssl#q=oszukuj%C4%85+kebab

16. Data: 2015-11-25 14:56:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 13:57:40 +0100, krys napisał(a):

> Nasz okoliczny ciemnoskóry właściciel kebaba nawet sosy sam robi, wszystko
> na widoku.

...a nie na widoku - miesza wczorajszy czy sprzed tygodnia sos z tym
"dzisiejszym" 3-]

Nie, dzięki. Ufam tylko we własne gotowanie na ekranie :-)

17. Data: 2015-11-25 15:03:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 14:55:50 +0100, Ikselka napisał(a):

> Poza tym moje podejrzenia co do jakości i rodzaju samego mięsa sprawdzają
> się w całej rozciągłości:
> https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=97RVVs_VN7Cr8we2
yZWIBg&gws_rd=ssl#q=oszukuj%C4%85+kebab

No. Czyli całkiem nie nie-muslimskie mięsko tam jest :-)))

18. Data: 2015-11-25 15:16:28

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=97RVVs_VN7Cr8we2
yZWIBg&gws_rd=ssl#q=oszukuj%C4%85+kebab

> No. Czyli całkiem nie nie-muslimskie mięsko tam jest :-)))

Na tej zasadzie należałoby niczego nie kupować, nic nigdzie nie jeść, bo
zawsze ktoś może nas oszukać.
Ja jednak czasem się skuszę, nie ma ryzyka, nie ma zabawy.

19. Data: 2015-11-25 15:19:21

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...a nie na widoku - miesza wczorajszy czy sprzed tygodnia sos z tym
> "dzisiejszym" 3-]

Zupełnie tak, jak Twój dostawca wołowiny, i Twoja Pani Baba od mleka i sera,
nie?

I wydaje Ci się, że utrzymałby się przy takim podejściu kilka lat z liczną
klientelą?

> Nie, dzięki. Ufam tylko we własne gotowanie na ekranie :-)

To się nazywa mania prześladowcza.

20. Data: 2015-11-25 15:21:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

krys
Ikselka wrote:

> [...]

sękacza mięsnego, opiekane jest na bieżąco.
Nasz okoliczny ciemnoskóry właściciel kebaba nawet sosy sam robi, wszystko

Znalazłem tą obłudę przypadkowo. Szukałem artykułu o zakazie Kebaba, w radio go
czytali, że teraz prawaki będą polakom zabraniali kebaba, bo to mohameta kebab i
polakom kebab napewno nie smakuje, to propaganda że smakuje, a tych co jedzą postawią
do pionu. Acha pomyślałem, więc wsiór już będzie rządził co polak ma jeść i włanczam
google, a tu jeden przez drugiego wpierdalają obce co zwalczają.

Jak się to skończy?
Porno
Islam od lat w ofensywie.
Wściekły atak pisiorstwa (PRL)..