Rekordowa sprzedaż kebabów podczas Marszu Niepodległości.

1. Data: 2015-11-23 17:31:11

Temat: Rekordowa sprzedaż kebabów podczas Marszu Niepodległości.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.

http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

2. Data: 2015-11-23 20:01:04

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.
>
> http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Pewnie nic z tego nie zrozumiałeś?

3. Data: 2015-11-23 20:22:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.
>
> http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Pewnie nic z tego nie zrozumiałeś?

Zabrakło ci oliwy na obłudę. ? Bo znamy to wasze zawszaństwo, Unia zła ale po
pieniąchy pierswsi. Precz z uchodzcami, ale kababy wypieralać na potęge. Osobiście to
przeżyłem, jak kurwa buraczana za plecami obgadywała mnie, że rodziców zabiłem, a jak
kurczaka taryfa przywiozła, to pierwszy czekał żeby się nawpierdalać.

4. Data: 2015-11-23 22:39:27

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Precz z uchodzcami, ale kababy wypieralać na potęge.

http://www.wykop.pl/ramka/2778661/solidarnosc-w-zlot
oryi-kupuja-kebaby-u-turka-nekanego-przez-wandali/

Do ciebie nic nie dociera.

5. Data: 2015-11-23 22:58:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 13:39:27 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

> http://www.wykop.pl/ramka/2778661/solidarnosc-w-zlot
oryi-kupuja-kebaby-u-turka-nekanego-przez-wandali/

> Do ciebie nic nie dociera.

Jak dłużej z nim pogadasz, to do Ciebie coś dotrze...
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

6. Data: 2015-11-23 23:52:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> Precz z uchodzcami, ale kababy wypieralać na potęge.

http://www.wykop.pl/ramka/2778661/solidarnosc-w-zlot
oryi-kupuja-kebaby-u-turka-nekanego-przez-wandali/

Do ciebie nic nie dociera.

To po co wpierdalacie kebaby, korzystacie z medycyny, korzystacie z forsy unijnej, no
trzeba mieć trochę przyzwoitości, bo jak się zwalcza to się nie korzysta. Tylko wy
chore buractwo korzystacie ze świata liberalnego który opluwacie, bo wam pranie mózgu
propaganda robi.

7. Data: 2015-11-25 10:01:58

Od: dante <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Nov 2015 08:31:11 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję
> [...]

Nie KEBAB tylko KEBAP
ten pierwszy to wymysł europejczyków
w PL najczęście to gówno ze szczórów
czyli kurczaków itp.

Prawdziwy KEBAP w PL jest w zasadzie niedostępny.

Zatem nie wiem czym się jarasz?

8. Data: 2015-11-25 10:05:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> Wrote in message:
> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.
>
> http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Ta. Jestem rasistką - NIE KUPUJĘ MARGARYNY Z MURZYNKIEM I BANANÓW!!!
I PRECZ Z KOKOSANKAMI!!!
SŁONIE AFRYKAŃSKIE DO GAZU!!!

Co za debil...
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

9. Data: 2015-11-25 11:56:59

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2015 17:31, glob pisze:
> Sytuacja jest iście groteskowa i świetnie ilustruje hipokryzję uczestników marszu.
>
> http://natemat.pl/161657,rekordowe-wyniki-sprzedazy-
kebabow-po-prawicowym-marszu-niepodleglosci

Ja się śmieję z lewaków, którzy uwierzyli we własną propagandę :)))

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

10. Data: 2015-11-25 13:30:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Nov 2015 10:01:58 +0100, dante napisał(a):

> [...]
> w PL najczęście to gówno ze szczórów
> czyli kurczaków itp.
>
> Prawdziwy KEBAP w PL jest w zasadzie niedostępny.

No - kebabem :-D

PS. Nie tykam. Z góry wiadomo, że gówno. I to pińcet razy odgrzewane i
chłodzone na przemian.
--

Jak się to skończy?
Porno