Re: Relacja między poziomem a nudą.

From: michał <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Relacja między poziomem a nudą.
Date: Mon, 15 Aug 2011 13:03:00 +0200

W dniu 2011-08-12 12:46, jadryś pisze:

> zaiste. Gwóźdź programów informacyjnych od wielu dni. Od wiadomości o
> kursie Franka zaczynają się wszystkie newsy w kraju. Pytanie - po jaka
> ciężką ch**rę zawraca się głowy Polaków kursem tej waluty. Jako kraj nie
> prowadzimy w tej walucie żadnych transakcji, stan gospodarki
> Szwajcarskiej nie ma (poza samymi Szwajcarami) dla nikogo żadnego
> znaczenia. a tu na okrągło trąbienie o tym franku.. Powiedz czym tak to
> Cię pasjonuje że przenosisz ten narzucony nam przez media temat nawet na
> grupę dyskusyjną poświęconą innemu tematowi? Bo nie sądzę żebyś i Ty
> [...]

Skok franka mnie pasjonuje, bo to jest ciekawe zjawisko ekonomiczne, a
wynika z mechanizmów zbiorowej psychologii inwestujących. To na wypadek,
gdybyś o tym nie wiedział.
Jeżeli chodzi o taniec, to będziesz musiał przemyśleć to, co napiszę.
Ciekawe, jak to rozszyfrujesz... :)
Otóż, jak grają, to tańczę, bo lubię. A ważne jest dla mnie, z kim
tańczę a nie jak grają.

michał