Re: zespol urojeniowy "Jezusa"

11. Data: 2004-04-04 15:21:39

Temat: Re: zespol urojeniowy "Jezusa"
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c4ofb0$kf0$1@news.onet.pl :

> Albercie kochany Bóg jest jeden:P.i pewno rwie włosy z głowy jak
> patrzy co my tu wygadujemy.:D

Aniu!
Nie chce rozwijac w grupie pl.sci.medycyna watku dotyczacego
jedynie pojecia 'bog', bo pisujacy do tej grupy lekarze luminarze polskiej
medycyny dostaja wscieklosci jak tylko cokolwiek tu podesle... a
co dopiero jesli bede tlumaczyc sprawy dotyczace bogow. Staram sie
polskich lekarzy przekonac od dluzszego czasu, ze medycyna ma
zwiazki i to scisle z religia, ale to do tych zarozumialych ludzi
nie dociera. Komunizm w Polsce zrobil swoje... W mentalnosci
polskich lekarzy sprawy zycia, smierci, zdrowia, choroby,
czlowieczenstwa, moralnosci - nie maja zwiazku z religia...
Hmmm... moze dlatego wsrod polskich lekarzy jest tak wielkie
zepsucie moralne i korupcja...? Dzis w Polsce praktykowanie
medycyny to glownie "sposob zarabiania pieniedzy" - etyka i
moralnosc, a tym bardziej jakas filozoficzna mysl, schodza na
bardzo daleki plan wsrod lekarzy.

Ale do rzeczy...
Ile jest bogow? Jeden czy wiecej?
Wszystko zalezy od tego jak definiujesz pojecie 'bog'.
Zwroc uwage, ze ja nie napisalem nazwy wlasnej z duzej litery
"Bóg", ale uzylem pojecia ogolnego "bóg".

Moj bog, choc wiem, ze jest (to nie jest przedmiot mojej wiary,
ale wiedzy!), nigdy nie byl czlowiekiem!
A wiem, ze twoj bóg "Bóg" byl czlowiekiem. Wnioskuje wiec, ze
nasze bogi nie sa tozsame.

Nie wiem czy wiesz, ale lekarze polscy za swojego patrona
uznaja greckiego boga Asklepiosa!
Porownaj:
http://wiem.onet.pl/wiem/002368.html
"Asklepios (greckie), Eskulap (łacińskie), w mitologii greckiej
heros, bóg sztuki lekarskiej, syn Apollina i Koronis.[...]"

Z kolei w Poznaniu slawny jest bog kupcow i zlodziei Merkury. Jest
nawet radio Merkury w Poznaniu.

Jak wiec nazywac Asklepiosa, Merkurego i wielu innych, jesli nie
'bog'?

Tyle odnosnie boga zwiazanego z polska medycyna i lekarzami...
Jesli ktos chce rozmawiac na ten temat, to przeniesmy sie do
pl.soc.religia,
zeby lekarze z p.s.medycyna na nas nie narzekali i nas nie traktowali
impertynencko.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org

12. Data: 2004-04-04 22:42:00

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <X...@1...133.1.4> alt.religion.albertanism napisał(a):
> A wiem, ze twoj bóg "Bóg" byl czlowiekiem. Wnioskuje wiec, ze
> nasze bogi nie sa tozsame.

Niby religia mądrości, a nawet wyrazów odmieniać nie potrafi.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie

13. Data: 2004-04-05 08:21:08

Temat: Re: zespol urojeniowy "Jezusa" [OT]
Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

casus 4 kwietnia 2004, 11:37:12, szrajbnął:
> Dodam, ze wymiana pogladow na temety religijne nie jest tematyka tej grupy i
> proponuje,by sie przeniosl na inna.

On okupuje wlasnie glownie niereligijne grupy... Taki zespol
urojeniowy Jachera :D

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

14. Data: 2004-04-05 17:18:47

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 04 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c4q2vn$5lo$1@atlantis.news.tpi.pl :

> Niby religia mądrości, a nawet wyrazów odmieniać nie potrafi.

Ktore wyrazy masz na mysli?

Poza tym coz to za rozumowanie? A moze mam
dysleksje/dysgrafie/dysortografie? Czy to znaczy ze nie mam
mozliwosci wyznawania Religii Madrosci? A czy Katolicyzm to jest
religia ktora wyznaja tylko madrzy mistrzowie polskiej ortografii?
Co myslisz a arcy-katolickim Lechu Walesie i jego stylu jezykowym?
A prymas Jozef Glemp, ktory nie bardzo potrafi zlozyc kilka zdan
sensownej i poprawnej stylistycznie wypowiedzi?
Z kolei Aleksander Kawasniewski pieknie mowi po polsku i
co z tego wynika?

Ja jako kryterium madrosci wybralem calkiem inne mierniki niz
odmiana polskich wyrazow.

Bonjcj zdruf!

15. Data: 2004-04-06 03:40:23

Temat: Re: Religia Madrosci a medycyna
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 05 Apr 2004 from
alt.religion.albertanism message-id=
news:c4sie4$26qb$1@mamut1.aster.pl :

> To nie religia w takim razie.
> To juz gotowy swiatopoglad. Czy naprawde religia musi regulowac
> sprawy astronomii czy rolnictwa?

Masz zawezone spojrzenie, moze dlatego, ze patrzysz na religie
jako na to co przedstawiaja soba polscy katolicy i polski
episkopat wspolczesnie.

Religia Madrosci, ktora tworze, to religia nowego rodzaju,
nieobecna przedtem w Polsce od bardzo dlugiego czasu. Religia
Madrosci bazuje na Teorii Madrosci mojego autorstwa, w ktorej
zawarlem nastepujeace twoerdzenie: "Wszystko jest religijne albo
jakąś religią."

Masz tez racje, ze to co ja tworze to swiatopoglad. W moim pojeciu
'religia' jest bardzo bliska znaczeniowo pojeciu 'swiatopoglad'.

Jednak tym przypadku chyba nie o to chodzi. Tu chodzi o to, ze dla
mnie religia/swiatopoglad/ideologia - jesli maja sensownie pomagac
ludziom to musza byc uzywane calosciowo a nie wycinkowo. Inne
pojmowanie i traktowanie religii prowadzi do zaklamania, falszu i
absurdow. Ja calkowicie odrzucam typowe dla wyznawcow katolicyzmu
rozdwojenie religijne (roztrojenie itd...) Np. Ich katolicka
religia oficjalnie zakazuje kopulacji, uzywania prezerwatyw przy
kopulacji, pracy w dzien swiety, jedzenia miesa w piatek,
zabijania itp itd.. Co robia zas Katolicy? Kopuluja jak czesto sie
da, wcale nie tylko z poslubionymi malzonkami, a jesli nawet z
malzonkami to uzywaja prezerwatyw i antykoncepcji. Mowia o milosci
do drugiego czlowieka i swietosci zycia, a do Iraku wyslali
katolickie wojska aby walczyly i zabijaly obcych ludzi w interesie
grup biznesowych obcych panstw. Katolicy marza o zbawieniu i zyciu
wiecznym po smierci, ale panicznie sie tego boja i zlecaja
lekarzom aby "ratowali ich zycie" niemal za wszelka cene.
Doprowadzilo to ogromnego powiekszenia kosztow opieki zdrowotnej,
do koncepcji klonowania czlowieka, do zabijania ludzi dla
uzyskania organow do transplantacji, do ogromnej korupcji wsrod
lekarzy i ludzi zwiazanych z medycyna i zachwiania budzetow calych
panstw!

Dlaczego? Bo ludzie mysla, ze religia to cos takiego co mozna
urawiac przez godzine raz na tydzien, miesiac, od swieta... a
reszta jakos sie sama ulozy - "jakos to bedzie'''...

Jako prorok od mojego boga oznajmiam ludziom, ze nie mozna tak
dalej zyc. Nalezy wybraj madra religie i sie jej po prostu
trzymac. Jesli religia nie przystaje do rzeczywistosci, to ja
trzeba porzucic i uzywac religii madrzejszej. Tak jak bylo to za
dawnych czasow: religia opisywala i regulowala wszystkie niemal
aspekty zycia, np. w Egipcie, Amerykach, w Chinach. Medycyna
zajmowali sie kaplani, swiatynie! Podobnie z astronomia,
meteorologia, rolnictwem itd. Kiedys to naukowcy tworzyli religie,
filozofowie.

Niestety nastaly czasy semickich religii, ktore zostaly tworzone
przez ludzi prostych i malo inteligentnych. Dlatego po paru
wiekach krwawego panowania wyznawcow "Jezusa" i Muhammada, czesci
swiatlych ludzi udalo sie oddzielic nauke od tamtych falszywych i
zlych religii jak Judaizm i jego odmiany Chrystianizm i Islam.
Dlatego wspolczesnie ludzie nie rozumieja, ze oddzielanie religii
od spraw zycia ludzkiego i spolecznego jest bez sensu, bo cierpia
na tym i ludzie i spoleczenstwa.

Bardzo klarownie widac to w problemach wspolczesnej medycyny i
opieki medycznej. Bez madrej religii w tej dziedzinie zapanowaly
zamet, rozprzezenie, zagubienie i frustracja ludzi.

Niestety ja, jako prorok, ktory moglby w wielu sprawach przyniesc
edukacje i poprawe, zostalem przez lekarzy potraktowany z
nienawiscia i wrogoscia.
Zal mi jest ludzi chorych i cierpiacych, ale nie moge im w tej
sytuacji wiele pomoc.

16. Data: 2004-04-06 21:21:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zal mi jest ludzi chorych i cierpiacych, ale nie moge im w tej
> sytuacji wiele pomoc.
> Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
> www.albertanism.freezope.org

mozesz - daj wszystkie swoje pieniadze i swoich wiernych na oplacenie tym
chorym lekow w aptece. To bedzie bardzo religijne i piekne. To jest zgodne z
kazda religia - pomagac innym w biedzie.

casus

17. Data: 2004-04-07 03:21:55

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 06 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
message-id= news:c4v70k$3n4$1@inews.gazeta.pl :

> mozesz - daj wszystkie swoje pieniadze i swoich wiernych na
> oplacenie tym chorym lekow w aptece. To bedzie bardzo religijne
> i piekne. To jest zgodne z kazda religia - pomagac innym w
> biedzie.

Ja osobiscie jestem bardzo biedny i jestem teraz zbankrutowanym
zebrakiem, czlowiekiem bezdomnym. Jesli pomoc biednym jest nakazem
twojej religii, to pomagaj mi prosze, bo bardzo pomocy potrzebuje.
Zebram u ciebie o pomoc, blagam!

Co do mojej pomocy ludziom, to jest to pomoc ideologiczna,
religijna, a nie finansowa. Jestem czlowiekiem z bogactwem idei i
madrosci ale bez bogactwa finansowego. To mnie wyroznia od wielu
innych ludzi, ktorzy maja bogactwa i wielkie bogactwa finansome,
materialne - ale sa bardzo ubodzy ideologicznie, religijnie,
duchowo.

Ty mi daj twoje bogactwo materialne, ja tobie dam moje bogactwo
duchowe.

PS. Czy twoja religia zaleca pomaganie ludziom madrzejszym?

18. Data: 2004-04-07 07:51:03

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zebrakiem, czlowiekiem bezdomnym. Jesli pomoc biednym jest nakazem
> twojej religii, to pomagaj mi prosze, bo bardzo pomocy potrzebuje.

...o, to mnie zaciekawiło - zdradź, proszę, gdzie biedni bezdomni żebracy
mają dostęp do internetu?

A.

19. Data: 2004-04-07 08:35:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karm troli !!!

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

20. Data: 2004-04-07 08:59:21

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <X...@1...133.1.4> alt.religion.albertanism tako rzecze:

> A FollowUp to a message dated 06 Apr 2004 from pl.sci.medycyna
> message-id= news:c4v70k$3n4$1@inews.gazeta.pl :
>

> Ty mi daj twoje bogactwo materialne, ja tobie dam moje bogactwo
> duchowe.

Nawet tylko z tym co mam akurat w portfelu, byłby to baardzo kiepski
biznes.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Re: Cenzura onet.pl wobec proroka -cd
Stomatolog
Czy na USG można wykryć czy dziecko ma Down'a
DZIEKI KRZYSIU
TŁUSZCZAK