Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....

From: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Religia chrzescijanska - religia strachu....
Date: Thu, 10 Feb 2000 19:48:29 GMT

"Shaman" <s...@k...net.pl> wrote in message
news:38A28B6F.B60353C7@kki.net.pl...

> I czyja to jest wina?? Księży, ludzi czy samej ideologi religii
chrześcijańskiej? Kto chce
> chodzić z radością ten chodzi. Religię winisz za to, że ludzie nie wiedzą
po co chodzą do
> kościoła?
Nie religie tylko instytucje. Np w kosciolach w stanach ludzie spiewaja sie
i ciesza. A modla sie do tego samego Boga.
Jak kiedys (jak jeszcze bylem wielkim idealista) wszedlem do kosciola i
zaczalem sobie spiewac to wszyscy patrzyli sie na mnie jak na idiote (i nie
spiewalem zadnych sprosnych kawalkow). A potem ksiadz idacy do konfesjonalu
zaczepil mnie i zganil "Zachowuj sie chlopcze, jestes w domu Bozym". Bez
sensu. Bylo kilka takich przypadkow w roznych sytuacjach gdy duchowni mowili
mi to czego bym sie najmniej spodziewal. Moze dlatego teraz tak mysle

> To co piszesz jest oczywiście nielogiczne.. pociesza mnie jedynie fakt,
> że piszesz bzdury.. :-) skąd masz takie informacje, że KK utożsamia Boga
> z mściwym facetem?

Skazuje na potepienie za grzech, ktory sam zeslal na ziemie.

Pajonk