Religijne zapalenie mózgu.

331. Data: 2013-05-21 12:30:46

Temat: Re: Religijne zapalenie mózgu.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:knf7jt$f70$1@node1.news.atman.pl...

j.googlegroups.com...

> Oni nie byli głodni masz dokładnie podane że chceli być tak
> przerażający żeby umocnić swoją władzę, tu wychodzi struktura psychiki
> katolików że ich Bóg musi być najgorszy aby wszystkich przestraszyć.

A Chiron zauważyłeś na początku filmu jak ten angielski historyk mówi
że wszystkiego się bali, nawet powierza, że wszystko jest grzeszne,
nawet powietrze. Systemy totalitarne opierają się na strachu, dopuki
ludzie się boją, straszący ma nad nimi władzę. Teraz rozumiesz
dlaczego jedli dzieci dla władzy? Typowe zachowanie systemów
totalitarnych islamiści mieli się bać, mieli być przerażeni, dopuki
się boją mamy władzę i to samo robił Stalin, dopuki się boją , wszyscy
są przerażeni to mam władzę, lud poczuje słabość umre. To samo robił
Hitler, jego najlepsi współpracownicy się go bali, doszedł do władzy
na strachu, gdy już miał wystarczająco wielu popleczników aby każdy
nawzajem każdego się bał. No to jest twoja wiara, na tym jest
zbudowano twój Bog ciągle straszy, piekłem przekleństwem, mękami
wiecznymi dlatego masz tak głęboką psychozę że ludzie średniowiecza
boli się nawet powietrza bo w nim może być grzech. Gratuluje wybrałeś
najgorszą z możliwych wiar.

332. Data: 2013-05-21 12:32:13

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 10:44, outside pisze:

> Racjonalista trzyma się faktów historycznych a ja szukam zawsze tylko
> potwierdzeń ze szkoły,

Nie zawsze, wiele tam jest naciąganych faktów.

> bo maturę pisałem o systemach totalitarnych i
>ludobójstwię,

też pisałem w tym temacie, poczytaj "Medaliony" tam jest jedno motto co
kto komu zgotował

> więc moje sumienie nie może pojąć jak można chodzić do
> rzeźników,

wg. ciebie Polska nie powinna mieć nic wspólnego z Rosją, Mongolią,
Turcją,USA (wymordowanie indian), Hiszpania, Portugalia czy Niemcami (a
moze i wiele innych) - przecież te narody dopuszczały się ludobójstwa

> którzy moi zdaniem to kk skrzywdził chrześcijaństwo a nie
> ateiści, bo go splugawił kk wielkimi mordami , cała konstrukcja kk
> jest tym co chrześcijaństwo uważa za zło totalne .

no wreszcie sensownie piszesz, coś chyba wreszcie ci w skorupie działa.
Ja nigdy nie twierdziłem ze kler jest idealny, ale ty generalizujesz.
Biedny ksiądz (nie wywodzący sie z szlachty) był tak samo jebany jak
normalni ludzie, tak samo jak trudno winić normalnego niemca za to co
wyprawiał Mengele w Oświęcimiu. Trudno też M.Kolbe nazwać "zbrodniarzem"
skoro oddał swoje życie za drugiego człowieka - tak jak ty
generalizujesz. Drugi Kopernik - dla ciebie też jest zbrodniarzem ?

Człowiek jest słaby, nawet dzis wiele księży jest księdzami nie z
powołania ale z wyboru wygodnego życia, ale to nie ma związku z wiarą.
Ja wierzę w Boga a nie w księdza - wdzisz róznicę ?

Przytaczana inkwizycja, w wielu przypadkach była wykorzystywana do walki
politycznej, i szkoda ze nie przytaczasz przypadków kiedy księży też
palono na stosach - i co to ma wtedy wspólnego z nauką Chrystusa ?

Tak samo jak dzis, co ma wspolnego dzisiejszy status niektórych klechów
z ubóstwem głoszonym przez Chrystusa ?

I nie myl tego co się działo w kościele w średniowieczu na szczytach
jego władzy z tym co przekazywał Chrystus, bo mało co miało z tym wspólnego.

333. Data: 2013-05-21 13:23:10

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 10:48, outside pisze:

> Kto wybiela zbrodniarzy ten jest współudziałowcem zbrodni to jest
> oczywistość.

Pokaż mi który to wybrany zbrodniarz jeszcze żyje ze go wybrali ?

334. Data: 2013-05-21 13:40:05

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2013 10:36, outside pisze:

> Jest dokładnie podane że wbijali na rożen dzieci piekli i jedli ,
> jedli trupy kobiet poćwiartowane,

ludożerstwo z głodu nie jest niczym nowym.
W Andach jak się rozwalił samolot w XX wieku też na wzajem się zżerali i
to ludzie wykształceni - czego to dowodzi wg, ciebie ?

> nigdy muzeumanie nie widzieli
> takiego barbarzyństwa, więc wojen tak się nie prowadziło, obejrzyj
> film historyczny pierwsza krucjata, jest napewno historyczny bo to
> jest w większości dobrych podręczników .

Chłopie poczytaj o wojnach średniowiecza czy starożytnych, to były istne
rzeźnie, z mordowaniem wszystkiego wokoło, a mordowanie dzieci tym
bardziej chłopców nawet było "modne" nawet u arabów z uwagi na
powiedzenie aby potomek męski się nie mścił jak dorośnie. Ocenianie tego
z prespektywy naszych czasów jest nieporozumieniem.

W XX wieku też masz przypadki wojen brutalnością przekraczającej
średniowiecze.

335. Data: 2013-05-21 14:44:45

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oglądałem, ty psycholu. Rycerze siedzą w śródziemnomorskim mieście. Po kilku
tygodniach łapie ich głód i żrą ludzkie zwłoki. idioto- po pierwsze- tak
mogli robić ludzie w oblężonym Leningradzie. Bo zwłoki się nie psuły (mius
50), a po drugie- zerowy wybór. Aby KTOKOLWIEK (mam na myśli naszą rasę)
posunął się do kanibalizmu- musi nie mieć wyboru. Oni mogli polować.
Ktokolwiek tam był- wie, że trudno umrzeć z głodu. Morze wyżywi wszystkich-
oni byli od morza niedaleko. Roślinność jest bujna- figi, oliwki, zboża,
cytryny, etc. Trzeba być kompletnym debilem, żeby coś takiego linkować. I
kto to wszystko opowiedział? Ano- historyk arabski. A ON SKĄD WIE? ANO
MUSIAŁ KTOŚ Z OBROŃCÓW MIASTA PRZEŻYĆ. Ja bardziej uwierzę, że sam Chrystus
zesłał temu chłopu widzenie włóczni. To jest o niebo bardziej wiarygodne.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 21 Maj, 09:26, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
>
> W kt rym miejscu tego filmu jest o wbijaniu na ro en dzieci, pieczeniu i
> zjadaniu? Ty chory z nienawi ci bydlaku.

Zacznij oglądać od godziny, bo jakoś nie oglądałeś całości.

336. Data: 2013-05-21 15:37:00

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:37, Ikselka pisze:

> Poszukajmy wzorca w świecie - w jakim kraju Ci się najbardziej podoba?
> 33333-]

W kolejności - 1/Kuba 2/Japonia 3/Szwecja i Korea Płd. Kuba z tego
względu że wydaje sie być rajem dla swoich sąsiadów.

337. Data: 2013-05-21 15:37:43

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:36, Ikselka pisze:

> Raczysz czynić niestosowne żarty. Ten pan???
> :-/

A dlaczego nie?, przynajmniej z jego ust można usłyszeć od czasu do
czasu co naprawdę myśli.. ;-)

338. Data: 2013-05-21 15:38:36

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:35, Ikselka pisze:

> No jak to, przecież wszyscy teraz to krzyczą do siebie nawzajem ;-)

No tak, od pewnego czasu ten slogan stał się modny.. :-P

339. Data: 2013-05-21 15:39:55

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-20 13:33, Ikselka pisze:

> Niepraktykowane nie wyklucza nawet bycia w Kosciele.

Niepraktykowanie w sferze homo? Jeszcze raz powtórzę - homo nie= seks
analny. A więc co nazywasz praktyką= miłość Grzesia do Jasia, Hanki do
Joli? Przecież nawet te krytykowane demonstracje nie są organizowane po
to aby żądać od innych akceptacji do uprawiania anal-seksu, a do uczucia.

340. Data: 2013-05-21 15:40:54

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to miło PORÓWNYWAĆ czyjąś motywację z poziomu bezpiecznego mieszkanka,
> pełnego talerza i ciepłego kominka :->
>

> Widzisz, od razu można poznać, że nie znasz faktów. czy słyszałeś coś o
> radzieckiej (sic!)radiostacji "Kościuszko"? I jej roli w tworzeniu
> "motywacji" do powstania w Warszawie?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Radiostacja_im._Tadeusz
a_Ko%C5%9Bciuszki
> [...]
> zniszczyć wszystko. W Białymstoku burzyli wszystko przez sześć dni.
> Wymordowali tysiące naszych braci. Uczyńmy, co tylko w naszej mocy, by nie
> zdołali powtórzyć tego samego w Warszawie. Ludu Warszawy! Do broni! Niech
> cała ludność stanie murem wokół Krajowej Rady Narodowej, wokół warszawskiej
> Armii Podziemnej. Uderzcie na Niemców! Udaremnijcie ich plany zburzenia
> budowli publicznych. Pomóżcie Czerwonej Armii w przeprawie przez Wisłę.
> Przysyłajcie wiadomości, pokazujcie drogi. Milion ludności Warszawy niech
> stanie się milionem żołnierzy, którzy wypędzą niemieckich najeźdźców i
Wiem jak się Niemcy obchodzili z Rosjanami, a także to że za góra
miesiąc Warszawa byłaby wolna od szwabów. A więc to kto miał większą
motywację chyba nie podlega dyskusji?
I myślisz że rząd w Londynie na podstawie tego co usłyszał z tej
sowieckiej gadzinówki, postanowił jednak wzniecić powstanie?:-\

Nieszczęsliwi są wśród nas... :)
Dla zainteresowanych tematem mutacji w genie BRCA1 i BRCA2
Prełka
Bilans
Kiedyś w bardzo religijnym kraju zrobiono kobietom to: