Re: Renata (Natek) nie żyje

Data: 2010-09-27 07:16:44
Temat: Re: Renata (Natek) nie żyje
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2010-09-26 23:00, Ikselka pisze:

> Nie, nie taki.
> Ale widzę, ze dalsze tłumaczenie z mojej strony tylko zaciemnia ten
> właściwy sens

Tak, chyba taki jest cel tych tłumaczeń.

> Sam sobie zrobił - skoro już zechciał napisać tutaj o tym, co się stało, to
> raczej nie w oczekiwaniu na ciszę.

Ja bym w takiej sytuacji liczyła na zrozumienie, a przynajmniej takt
ludzi czytających/odpowiadających.
No cóż, pewnie "dzięki" takim akcjom coraz mniej ludzi będzie chciało
się tutaj szczerze wypowiadać.

> Nikogo nie jestem w stanie zmusić do podziwiania mopich bucików - wręcz
> liczę, że właśnie Ty nie obejrzysz - bo po co?

Mylisz się, ja z pewnością obejrzę. :)

> A to tylko niemowlak ma być tematem wizyty? Pielęgniarkami jesteście?

Nie, no teraz to sądzę, że będzie pół na pół. 50% czasu zagwarantowane
jest dla CIEBIE. ;)

> Skąd wiesz, co mu zaproponowałam?

Z grupy. Zrobiłaś to publicznie.
Jeśli nie, to - Bóg mi świadkiem - jestem jakimś jasnowidzem. ;)

> Czy Twój mąż chodzi w towarzystwie swoich kolegów do samotnych koleżanek?
> Tak? Nie? I dlaczego?
> Odpowiesz na tak małostkowe pytanie?

Oczywiście. Mój mąż w ogóle nie odczuwa potrzeby spotkań czysto
towarzyskich.

Ewa