Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć

11. Data: 2009-08-18 20:18:16

Temat: Re: Renta Socjalna & Opłata za czynsz + jak przeżyć
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-08-2009 o 14:51:54 sebakrk <s...@g...com> napisał(a):

> Hm żona przed mieszkaniem i samochodem :) ?

A co w tym dziwnego? Kosztowniejsza.
Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

12. Data: 2009-08-18 21:57:25

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Adam Pietrasiewicz
napisał(a)

> A co w tym dziwnego? Kosztowniejsza.

Ja bym to ujął tak cenniejsza ....
znowu będzie ze się zgadzam ech ...
--
Piotr M:)

13. Data: 2009-08-19 05:29:30

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M pisze:

> Ja bym to ujął tak cenniejsza ....
> znowu będzie ze się zgadzam ech ...

Ależ Wy jesteście... :-))).
Żona tym cenniejsza im bardziej samowystarczalna :-).

pozdr.
robercik-us

14. Data: 2009-08-20 04:30:27

Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piotr M pisze:

Na te wszystkie bolaczki jest tylko jedna rada SILNA GRUPA:
NIEPELNOSPRAWNYCH, RENCISTOW, I EMERYTOW.
Byla by to grupa liczniejsza od pielegniarek, stoczniowdow, gurnikow,
samoobrony.
A oni tyle dokonali.
Emeryt

15. Data: 2009-08-26 10:03:16

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> NIEPELNOSPRAWNYCH, RENCISTOW, I EMERYTOW.
> Byla by to grupa liczniejsza od pielegniarek, stoczniowdow, gurnikow,

I zamiast wziąć się do roboty, domagać się przywilejów. Zresztą w tym samym
zdaniu domagając się też równego traktowania

LM

16. Data: 2009-08-26 14:47:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-08-2009 o 12:03:16 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> I zamiast wzi?ae sie do roboty, domagaae sie przywilejów. Zreszt? w tym
> samym
> zdaniu domagaj?c sie te? równego traktowania

Ja mam w związku z tym pomysł.

Domagajmy się równych przywilejów dla wszystkich.

17. Data: 2009-08-26 21:17:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.08.2009 16:47, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

ROTFL :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

18. Data: 2009-08-27 04:56:37

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:

> ROTFL :-)
>

> Z pozdrowieniami
>
> Jacek Kruszniewski

To wtedy doszło by do prawdziwego marksistowskiego komunizmu. 90% jest
bezrobotnych i utrzymuje się z jednakowych zasiłków. Cała produkcja
oparta jest na robotach i automatach. A 10% pracuje nad wymyślaniem
nowych produktów. Oczywiście za darmo, tylko dla samej satysfakcji bycia
"pracującym".
Brrr. Mam nadzieję że do tego nigdy nie dojdzie.

19. Data: 2009-08-27 09:25:36

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "belfer" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "pracującym".
> Brrr. Mam nadzieję że do tego nigdy nie dojdzie.

Jak pozostaje te 10%, to wtedy to nadal nie jest komunizm.

Zresztą zapomniałeś, że założeniem komunizmu nie było każdemu po równo,
tylko każdemu wg potrzeb. Dlatego jest to czysta utopia, bo potrzeby są
zawsze (przynajmniej na naszym poziomie rozwoju) większe od możliwości.

LM

20. Data: 2009-10-27 01:37:20

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik wrote:

> [...]
> w bloku, mieszkanie ma 48 metrów, [ czynsz za mieszkanie to 400 zł na 4
> osoby ] na razie mieszkam z rodzicami + brat , to jako tako daje się
> rade, chciałbym się was zapytać jak sobie radzicie z tym wszystkim bo
> jeszcze oprósz opłaty za czynsz trzeba mieć kasę na przeżycie, a opłata
> za czynsz zabiera mi całą rentę, podobne takie osoby są od razu
> eksmitowane, bardzo tego się boję, może ktoś z was poradzi co z tym
> można byłoby zrobić ?? za info, Dzięki.
>
> ps. a jak sprawa z wygląda w bardziej normalnych krajach niż Polska ??

bloki wbrew pozorom sa drogie - poszukaj tanszego mieszkania
(kontener/barak/wies) najlepiej razem z kims kto jest w podobnej sytuacji
ale ma dluzszy 'staz' (nie bedzie ci prawic moralow ze malo zarabiasz i
nauczy cie sztuczek przetrwania za taka kwote ) .
poza tym nie boj sie - przezyjesz.

jaki program
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami