Re: Renta socjalna - zlodziejskie porady

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@f...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Renta socjalna - zlodziejskie porady
Date: Sun, 30 Mar 2003 09:59:03 +0200

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:000701c2f370$1a2f7640$9de64dd5@aa...

> - to nie byla pomoc, ale naklanianie do przestepstwa. jest to zadna
roznica
> dla czlowieka o malym sumieniu i braku szacunku dla prawa. To bylo zwykle
> cwaniactwo ktore Ty popierasz i jeszcze ludzi porzadnych opluwasz - to
> troche nie ladnie. Slowo "Kapus" bylo raczej uzywane w innych sytuacjach
niz
> ta, miej to na uwadze.
-
Na cytowany wyżej post nie odpowiedzialem, bo po prostu nie zauważyłem go.
Prosiłbym Cię żebyś czytał uważnie i przekręcał moich słów.
Żeby z mojej strony zakończyć ten wątek dodadam całkiem przejrzyście i bez
niedomówień: Ja nikogo nie namiawiam do popełniania przestępstw. Nie pluję
nigdzie, ani na Grupie ani poza nią. Jeśli razi Cię słowo "kapus" to napiszę
inaczej: w Polsce która *nie jest* krajem praworządnym, choć wielu mówi o
"polskiej demokracji", *donosicielstwo* nie jest lekarstwem na bezprawie.
Takie jest moje zdanie i nie mam zamiaru go zmieniać. Idąc drogą
powszechnego donosicielstwa "Wielki Czerwony Brat" dochował się Pawlika
Morozowa. Ostatnia rzecz jakiej sobie i innym bym życzył, to powtórzenie tej
drogi. Nie stawiam Ci zarzutu anonimowości, a nawet gdyby tak było, to nie
ja mam zamiar pisać donosy. Napisałeś: "Musze dodac ze twoje stanowisko
jest karalne z kk" , odpisałem Ci , że skoro tak, wal śmiało i pisz na mnie
donos do "odpowiednich wladz". I gdzie tu jest obraza? Kto , kogo próbuje
opluwać? Fakt, że niepotrzebnie zrobiłem bardzo personalną wycieczkę do
osiągnięć. Miałem jednak na myśli to, że ludzie będący ON i mający zapas sił
i werwy powinni starać się zrobić coś więcej dla środowiska, niż tylko
zajmować się duperelami.

pozdrawiam Wszystkich
Zbig AG

30.03 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych