Reumatoidalne zapalenie stawów

1. Data: 2006-10-30 07:57:26

Temat: Reumatoidalne zapalenie stawów
Od: majes <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam chorego wujka na tą chorobę w wieku 65 lat, choruje od kilku lat
caly czas sie leczy ale z kiepskim efektem. poszukuję jakiejs dobrej
kliniki w której zbadali by go jeszcze raz i podjeli jakies skuteczne
leczenie. Za jakieś informacje będe bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Tomasz Majewski

2. Data: 2006-10-30 08:42:25

Temat: Re: Reumatoidalne zapalenie stawów
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

majes <t...@o...pl> writes:

> [...]
> caly czas sie leczy ale z kiepskim efektem. poszukuję jakiejs dobrej
> kliniki w której zbadali by go jeszcze raz i podjeli jakies skuteczne

Nie znam sposobu skutecznego leczenia tej choroby.

MJ

3. Data: 2006-10-30 14:13:50

Od: majes <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam sposobu skutecznego leczenia tej choroby.
>
> MJ

To moze chociaz osrodek w ktorym cokolwiek pomoga zeby poprostu tak sie
nie meczyc. Poniewaz w tej chwili wszystkie leki ktore ten czlowiek
bierze no niby pomagaja ale stan jest nie za ciekawy bo sa dni gdzie
choroba nie pozwala na poruszanie sie.

4. Data: 2006-10-30 22:39:33

Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

majes napisał(a):
> [...]
> kliniki w której zbadali by go jeszcze raz i podjeli jakies skuteczne
> leczenie. Za jakieś informacje będe bardzo wdzięczny.

witam, wejdź na forum www.toczen.pl a znajdziesz tam wszelkie informacje
odnosnie chorób reumatoidalnych, z autoagresji, etc. również namiary na
kliniki a nawet polecanych lekarzy oraz całe mnóstwo przydatnych
informacji. możesz poczytać bez rejestracji na tym forum, ale jeśli
chcialbyś popytać ludzi o to i owo to konieczna jest rejestracja.

5. Data: 2006-10-31 14:22:53

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "majes" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> no niby pomagaja ale stan jest nie za ciekawy bo sa dni gdzie choroba nie

tak to bywa w tej chorobie. Niezaleznie od leczenia. Napisz skad jestes- bo
jasnowidzem nie jestem- to może cos sie poradzi.
Ew. napisz jakie leki przyjmował. Jezeli juz probowal wszystkiego to na cuda
nie ma co liczyc.
Zakładam oczywiscie, ze rozpoznanie jest prawidłowe.

6. Data: 2006-10-31 17:36:12

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalapalem to niby swinstwo w wojsku "skwierzyna" kolo gorzowa wlkp tam gdize
zmarly 2 osoby na posocznice
leczenie zlotem dalo rade i odzyskalem sily , najlepsze lekarstwo na ta
chorobe to zdrowa baba i wewnetrzna sila, ale w przypadku twojego wuja moga
byc problemy, choc 65 lat to zloty wiek.

Ropień okołoodbytniczy u dwumiesięcznego dziecka
nie wyjety szew?
gdzie znalezc lampe szpitalna - uzywana
kreci sie w glowie
Okulary progresywne - opinie