Rewelacja!!!

1. Data: 2003-11-21 11:53:53

Temat: Rewelacja!!!
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Możliwe, że to dla Was żadna nowość i powiecie, że przynudzam, ale co tam...

W sklepach sprzetawane jest mleko zagęszczone w puszkach. Jeżeli cała
puszkę, nie otwartą, pogotujecie trzy godziny w garnku z wodą, po otwarciu w
środku znajdziecie coś pysznego.. hmmmm
Smakuje jak toffi...

Polecam i pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-21 12:15:53

Temat: Re: Rewelacja!!!
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ania:
> [...]
> puszkę, nie otwartą, pogotujecie trzy godziny w garnku z wodą, po otwarciu w

ciekawe... przepis jak na kajmak, wygląda jak kajmak, smakuje pewnie też
jak kajmak. Może to kajmak?

Waldek

1. Data: 2003-11-21 12:25:59

Od: "Nazgul" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> W sklepach sprzetawane jest mleko zagęszczone w puszkach. Jeżeli cała
> puszkę, nie otwartą, pogotujecie trzy godziny w garnku z wodą, po otwarciu

Ta masa świetnie nadaje się do wafli, wystarczy tylko posmarować suche wafle
(jedną stronę) tą masą, dodociskac je (posmarowane wafle) do siebie i mamy
pyszny podwieczorek. Acha jak to wszystko podociskamy do siebie (jedno na
drugie) to należy połozyć coś cięższego na górę żeby docisnąć poszczególne
warstwy do siebie i poczekać około pół godzinki, potem kroimy wafle na
kwadraciki lub prostokąciki i mamy pychotę.
Moi znajomym bardzo ten wafel smakuje.
Edyta

1. Data: 2003-11-21 12:50:30

Od: "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nazgul" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

Czy jest mozliwe, ze puszka sie rozpeknie w trakcie tego procesu?
Bo kiedys tak rozbilam i opowiadalam o tym znajomoemu, to on na to, ze chyba
w takim razie nie widzilam jak kuchnia wyglada po ekslozji takiej puszki...

An

--
galeria fotografii:
www.kalina73.republika.pl

1. Data: 2003-11-21 12:54:54

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chyba
> w takim razie nie widzilam jak kuchnia wyglada po ekslozji takiej

Dołączam się do pytania. Też takie teorie słyszałam i ze strachu nie gotuję
kajmaku.

Kinga z cudzą kuchnią

1. Data: 2003-11-21 12:55:00

Od: "Janusz Zabłocki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> W sklepach sprzetawane jest mleko zagęszczone w puszkach.
Witam.
Mówisz o słodzonym czy niesłodzonym ?
Janusz

1. Data: 2003-11-21 12:56:05

Od: Sebastian Jedruszczak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:

> [...]
> w takim razie nie widzilam jak kuchnia wyglada po ekslozji takiej puszki...

hehe wlasnie balem sie zapytac bo dla mnie ten przepis brzmi jak jakis
sabotaz :D
3h gotowac puszke to jakas wywrotowa akcja ale pewnie jestem w bledzie i
przepis jest sprawdzony

--
agms jondro

1. Data: 2003-11-21 12:58:51

Od: Sebastian Jedruszczak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalina wrote:

> Czy jest mozliwe, ze puszka sie rozpeknie w trakcie tego procesu?
> Bo kiedys tak rozbilam i opowiadalam o tym znajomoemu, to on na to, ze chyba
> w takim razie nie widzilam jak kuchnia wyglada po ekslozji takiej puszki...

balem sie zapytac dla mnie to brzmi jak jakas akcja sabotazowa :D
ale pewnie przepis jest sprawdzony (ja sie chyba nie odwaze :])

--
agms jondro

1. Data: 2003-11-21 13:02:01

Od: "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Jedruszczak" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bpl26b$lvp$3@inews.gazeta.pl...
> balem sie zapytac dla mnie to brzmi jak jakas akcja sabotazowa :D
> ale pewnie przepis jest sprawdzony (ja sie chyba nie odwaze :])

No ja juz to robilam i to kilka razy, ale teraz mam stracha;)
No wiec pytanie do grupowiczow: czy komus peklo?
I do fizykow: czy to jest mozliwe?:)

kal

--
galeria fotografii:
www.kalina73.republika.pl

1. Data: 2003-11-21 13:11:39

Od: "jagoda" <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja juz to robilam i to kilka razy, ale teraz mam stracha;)
> No wiec pytanie do grupowiczow: czy komus peklo?
> I do fizykow: czy to jest mozliwe?:)
>
> kal

witam ! robilam sporo razy i nie wybuchlo :)... z fizyka nie jestem za pan
brat, ale na wszelki wypadek robie dwie male dziurki w wieczku puszki :)
troszke zawsze wyplynie i zostanie na wieczku, ale nie wybuchnie :)

jagoda

gastronomia - praca
Świeża brukselka
nadzienie serowe do naleśników