Rhinocort

11. Data: 2003-10-24 14:56:44

Temat: Re: Rhinocort
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnau1h$iep$1@news.onet.pl...

> To wszystko, co wymieniasz, to raczej leki, które usuwają objawy. Czy
> wiadomo, na co dziecko jest uczulone? Bardzo istotne jest to, ile dziecko
ma
> lat i jak bardzo dolegliwości są dokuczliwe.

Ja mam podobny problem. Moje dziecko tez dostaje do nosa spray z jakas
minimalna dawka sterydow. Poza tym rhinopront i dosc czesto eurespal.

mala ma 5,5 roku. nie jest uczulona na jedzenie ani detergenty, jak sprzata
ze mna, to nie kicha, nie ma kataru, nie lzawia jej oczy, wiec podejrzewam,
ze na roztocza tez nie jest uczulona. W badaniach krwi wychodzi bardzo
wysoki poziom ig-cos tam (nie pamietam) ale testy skorne nie wykazaly
uczulenia. ogolnie ma szorstka skore (tzw rybia luske).

mala czesto choruje na anginy, albo po prostu ropny, koszmarny katar. nie
pomagaja zadne kuracje wzmacniajace odpornosc, nic.

nie wiem jak jej pomoc

Kania

12. Data: 2003-10-24 14:58:14

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Z mieszkania trzeba wywalić dywany, wykładziny dywanowe, tapety, zasłony,
> tapicerowane meble.
<ciach>
Hihi nie nooo wcale to nie problem,nawet odrobine finansowy :-)))

Magda

13. Data: 2003-10-24 15:02:23

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
> Hihi nie nooo wcale to nie problem,nawet odrobine finansowy :-)))

Jeśli sama wywalisz to nic nie zapłacisz ;)
Możesz jeszcze sprzedać z zyskiem.
pozdrawiam
barbarella

14. Data: 2003-10-24 16:11:11

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mala czesto choruje na anginy, albo po prostu ropny, koszmarny katar. nie
> pomagaja zadne kuracje wzmacniajace odpornosc, nic.

Poważny problem, dlatego od razu zaznaczam, że nie jestem lekarzem.
Rzeczywiście wszystko to, co opisałaś wskazuje na jakieś rozregulowanie
układu odpornościowego. Okres wczesnego dzieciństwie jest bardzo ważny z
punktu widzenia jego kształtowania. Oczywiście, każdy z nas rodzi się inny
pod wieloma względami i na przykład, u jednego układ odpornościowy
funkcjonuje doskonale a u drugiego gorzej.

Trudno jest dać tutaj jakąś cudowną receptę. Sprawa jest skomplikowane i
dyskusja mogłaby być bardzo długa. Dlatego sugeruję abyś dalej sama
poznawała problem i z rozwagą próbowała różnych metod. Według mnie celowe
byłoby ograniczanie leków do minimum i próbowanie sposobów naturalnych. Te
pierwsze nierzadko osłabiają układ odpornościowy, a drugie mogą go wzmocnić.
Kup jakieś książki o wzmacnianiu układu odpornościowego, najlepiej napisane
przez doświadczonych lekarzy. Stosuj środki myjące o pH 5.5, odżywiaj
córeczkę zdrowo, zadbaj o to aby miała dużo ruchu. To wszystko wydaje się
proste, jednak naprawdę jest to bardzo ważne.

Pozdrawiam serdecznie, andrzej

www.glowacki.art.pl

15. Data: 2003-10-24 17:41:41

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli sama wywalisz to nic nie zapłacisz ;)
> Możesz jeszcze sprzedać z zyskiem.

Wywalailam wykadziny,musialam polozyc panele,stuknelo mnie to po
kieszeni.Powyrzucalam zaslony,przydalyby sie zaluzje i tak to wlasnie
dziala.Jedno wyrzuce musze kupic drugie.

Magda

16. Data: 2003-10-24 19:30:45

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kieszeni.Powyrzucalam zaslony,przydalyby sie zaluzje i tak to wlasnie
> dziala.Jedno wyrzuce musze kupic drugie.

żaluzje (jeśli nie wewnątrz okien) nie są dobre, bo się bardzo kurzą. Już
lepsze załony (często prane w środkach przeciwroztoczowych). Rolety są nie
złe (najlepsze takie co można pod prysznic). Albo takie najtańsze i co jakiś
czas zmieniać.
pozdrawiam
barbarella

Suplementy
Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Re: Re[2]: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Nieudana operacja plastyczna
uplawy???