Robactwo!

1. Data: 2002-08-31 21:16:48

Temat: Robactwo!
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!
W moim mieszkaniu(nowy blok)zadomowiły się dziwolągi-wygląd mają
małych,chudych1cm żmijek.Najczęściej można je spotkać w łazience,czasem się
przenoszą do kuchni.Wiją się i są koloru ciemnego,z
jasnymi brzuchami. POMOCY! BŁAGAM!!!

Emi.

1. Data: 2002-09-01 07:53:25

Temat: Re: Robactwo!
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te dziwolągi nie lubią miejsc suchych, a nazywają się rybikami.
Grzegorz

1. Data: 2002-09-01 07:55:44

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emi" <b...@i...pl> writes:

> [...]
> małych,chudych1cm żmijek.Najczęściej można je spotkać w łazience,czasem się
> przenoszą do kuchni.Wiją się i są koloru ciemnego,z

Zapewne rybiki. Kupic i zastosowac trutke. Najlepiej w postaci pulapki
do stawiania w kacie. Sa do kupienia albo specjalne tylko na rybiki,
albo ogolne na rozne "robactwo", w tym rybiki.

MJ

1. Data: 2002-09-01 13:45:27

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jasnymi brzuchami. POMOCY! BŁAGAM!!!
>

> Emi.
>
> Dziękuję wszystkim!!! Jutro urządzę intruzom rzeź.
Emi.

1. Data: 2002-09-01 18:17:41

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 1 Sep 2002 09:53:25 +0200, "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
napisal:

>Te dziwolągi nie lubią miejsc suchych, a nazywają się rybikami.

Witam.

I się podepnę... Czy ktoś z Was 'wyganiał' rybiki posiadając w domu
kota? Jakaś kwarantanna? Jakieś inne zabezpieczenia?

hmmm

1. Data: 2002-09-01 18:24:14

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> się

> Emi.
>
> Próbowałam draniom przeszkodzić w rozmnażaniu.Jakieś płytki,psikanki.Moja
rodzina szybciej się truła niż robactwo.Było bieganko do hhmmm......
Emi.

1. Data: 2002-09-02 09:49:57

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Emi" <b...@i...pl> wrote in message news:akrbpa$7e$1@news2.tpi.pl...
> [...]
się
> przenoszą do kuchni.Wiją się i są koloru ciemnego,z

Czy ktos wie w czym one przeszkadzaja oprocz biegania po lazience. W
poprzednim mieszkaniu mialem rybiki. Raz na tydzien biegal jakis po podlodze
lub siedzial w wannie. Bralem i wynosilem na balkon. Nie gryzie to, nie
szczypie, nie rozlazi sie po calym domu. Chyba, ze u ciebie jest ich
zatrzesienie.

vpw

1. Data: 2002-09-02 19:04:30

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
> zatrzesienie.
>
> vpw
>
> Gdyby były pojedyncze,nie zawracałabym nikomu głowy.
pzdr.E.

1. Data: 2002-09-03 20:04:57

Od: "Olaś" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hmmm <k...@i...com> napisała

> I się podepnę... Czy ktoś z Was 'wyganiał' rybiki posiadając w domu
> kota? Jakaś kwarantanna? Jakieś inne zabezpieczenia?

Kot wygonił rybiki......polując na nie. :-))

--
Pozdrawiam Olaś

kupie dzialke w okolicach zegrza (warszawa)
Kupie mieszkanie W-wa
Halogen na 220V !!
Proszę o informacje na temat...
[sprzedam] środki do utylizacji