Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0

1. Data: 2010-02-13 15:50:48

Temat: Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
news:hkuffk$dg2$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Zbiór pusty ma moc=0, co to za zapis 000000000000000000 ?

Nie wiesz więc czym jest REJESTR.
Odwrotmością zbioru pustego o mocy 18 jest zbiór PEŁNY o mocy 18.
Wartość to co innego niż MOC (ilość)

000000000000000000 <= zbiór pusty
111111111111111111 <= zbiór PEŁNY
Moc zbioru nie zależy od wartości elementów.

> Jestem w stanie osiągnąć continuum

Pokaż więc jak osiągasz continuum przekraczając rekurencyjnie
MOC Alef0

> 0.5 jest liczbą L,u ?

Oczywiście
L = część całkowita
,u = część ułamkowa

> Bzdura.

Co bzdura? Nie wierzysz, że aby osiągnąć moc continuum
musi się przekroczyć moc Alef0. ?

> Punkty nie są odcinkami i mają długość równą zero.

Punkty geometryczne mają ciało o długości 1/oo

> Jaką długość ma punkt 0.5 ?

A jak ma Edward na imię?

> Bzdura, kwadrat o boku 2 jest 2 krotnie dłuższy od kwadrata
> mającego bok równy 1.
> Twierdzisz że centrymetr kwadratowy ma Alef0 centymetrów,
> centrymetr nie jest czymś wyjątkowym, również cal kwadratowy
> powinien mieć Alef0 cali długośći. Jednak twierdzisz że
> Czyli 1 cal wychodzi że ma 6,4516 cm - bzdura

Napiszę Ci czego nie rozumiesz.
Kwadrat o boku 2 ma długość boku dwukrotnie większą od kwadrata
którego bok jest równy jeden, natomiast linia wypełniająca pole
kwadrata o boku 2 jest 4-ro krotnie dłuższa od linii wypełniającej
pole kwadrata o boku 1.
A więc długość kwadrata 2*2 jest czterokrotnie większa od długości
kwadrata 1*1. Łatwo to sprawdzić w liczbach mianowanych
4 [cm^2] to długość linii wypełniającej pole kwadrata o boku 2 [cm]
1 [cm^2] to długość linii wypełniającej pole kwadrata o boku 1 [cm]
4 [cm^2] = 4 {szt.} * 1 [cm^2]
puk, puk
nie śpij ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

2. Data: 2010-02-13 16:23:12

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pokaż więc jak osiągasz continuum przekraczając rekurencyjnie
> MOC Alef0

Jeżeli zbiór liczb naturalnych ma moc Alef0 to moc jego podzbiorów jest continuum.

> Co bzdura? Nie wierzysz, że aby osiągnąć moc continuum
> musi się przekroczyć moc Alef0. ?

Nie da się dodając po 1, Alef0+1=Alef0

> Punkty geometryczne mają ciało o długości 1/oo
Można przyjąć że 1/oo=0 czytli punkty mają długość zero.

I przez to wychodzi że cal=6.4516 cm

3. Data: 2010-02-13 17:50:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jeżeli zbiór liczb naturalnych ma moc Alef0 to moc jego podzbiorów
> jest continuum.

> Nie da się dodając po 1, Alef0+1=Alef0

No zaraz - pisałeś, że
odwrotnością hotelu PEŁNEGO jest hotel pusty
odwrotnością hotelu w którym brak 1 gościa jest hotel z 1-nym gościem.
Jaka jest więc odwrotność hotelu PEŁNEGO w którym gość chodzi
po korytarzu bo nie ma dla niego pokoju?
Minus JEDEN???

> Można przyjąć że 1/oo=0 czytli punkty mają długość zero.

Tak przyjąć nie można, bo matematyka to nie sejmik, gdzie się
przyjmuje co kto uważa. W matematyce jest tak:
każda liczba posiada względem siebie liczbę wzajemnie odwrotną,
a iloczym tych liczb jest równy 1
Nieskończoność jest liczbą więc 1/oo musi różnić się od 2/oo
bo w przeciwnym wypadku nie wiadomo by było jaka jest dla mich
liczba wzajemnie odwrotna
1/oo * oo = 1
2/oo * oo = 2
2/oo jest odcinkiem dwukrotnie dłuższym niż 1/oo

> I przez to wychodzi że cal=6.4516 cm

Przelicz jeszcze raz bo wyszedł Ci błąd. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2010-02-13 18:56:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> [milczenie]

Czemu milczysz? :-)

> Bzdura

Pzezywasz matematykę?

Łatwo to

> Tak wychodzi

Żle wychodzi. Próbuj jeszcze raz... aż do skutku. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

5. Data: 2010-02-13 19:00:55

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu milczysz? :-)

Jest to hotel pełny, odwrotnością jest pusty.

> Pzezywasz matematykę?

2*0=0

> Żle wychodzi. Próbuj jeszcze raz... aż do skutku. :)
> Edward Robak* z Nowej Huty

Skutek jest taki że cal według Ciebie to 6.4516 cm

6. Data: 2010-02-13 19:15:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Jest to hotel pełny, odwrotnością jest pusty.

To nie jest hotel PEŁNY tylko przepełniony. Dwa w jednym.
Odwrotnością PEŁNEGO jest pusty a odwrotnością faceta
na korytarzu jest taki hotel, w którym na korytarzu jest Alef0-1 gości.
Bardzo Cię to zirytowało? :)

> 2*0=0

2/oo to nie zero to 1/oo + 1/oo

> Skutek jest taki że cal według Ciebie to 6.4516 cm

Wcale nie według mnie ale według Ciebie. Sprawdź gdzie robisz błąd.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

7. Data: 2010-02-14 10:42:00

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odwrotnością PEŁNEGO jest pusty a odwrotnością faceta
> na korytarzu jest taki hotel, w którym na korytarzu jest Alef0-1 gości.

Gdy od Alef0 odejmie się 1 otrzyma się Alef0, więc na korytarzu jest Alef0 gości

> 2/oo to nie zero to 1/oo + 1/oo

Skoro 2/oo to nie zero to ile jest równe , 0.001 ?

> Wcale nie według mnie ale według Ciebie. Sprawdź gdzie robisz błąd.
> Robakks

Błąd musi byc u Ciebie.

8. Data: 2010-02-14 12:22:20

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Wcale nie według mnie ale według Ciebie. Sprawdź gdzie robisz błąd.
> Robakks

Ten błąd jest u Ciebie, po prostu mieszasz jednostki pola z jednostkami długości.

O SOBIE
Dojrzałość emocjonalna boli!
Re: Dojrzałość emocjonalna boli!
Katarzyna Piasecka