Re: Robil kto takie cos?

1. Data: 2002-10-04 17:01:58

Temat: Re: Robil kto takie cos?
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> u nas sa bardziej japonskie zakatki sklepu (Nissana mamy u
> nas...)
> w N'castle sa orientalne sklepy...gdybym ja w Londynie mieszkala,
> ja biedna, ja. No nic, pomysl jest wart wykorzystania, jak bede
> w N'castle to zaczne weszyc
>
> Trys
>
> K.T. - starannie opakowana

A nie ma tam rynku? Mam ten sam problem z polskimi ogorkami(nazywam je
ogrodowe),kupuje je w sezonie na rynku i tez przygotowuje na zupe
ogorkowa,daje tylko sol,koper,czosnek .
pozdr.
Ilona

1. Data: 2002-10-04 20:07:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 19:01:58 +0200, "I.P." <i...@g...de> wrote:

>A nie ma tam rynku? Mam ten sam problem z polskimi ogorkami(nazywam je
>ogrodowe),kupuje je w sezonie na rynku i tez przygotowuje na zupe
> [...]

rynek jest tylko teoretyczny...sprzedaja portugalskie marchewki i
holenderski koperek i antylskie banany...teoretycznie w 1. wtorek
miesiaca jest taki pseudo farmers market...jak bylam ostatnio to
byly sery (bardzo dobre), miecho (nie zachecajace), ciasta,
chleby, nic jarzynowego...moze we wtorek bedzie cos, bo mam
nadzieje, ze nie bylo to w TEN wtorek!!! jak nie to sie bede
musiala kopnac do Durham, a tam malo bywam... poza tym u nas
takie ogorki male to egzotyczna jarzyna

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-04 20:34:53

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
de news: 0...@4...com...

> [...]
> nadzieje, ze nie bylo to w TEN wtorek!!! jak nie to sie bede
> musiala kopnac do Durham, a tam malo bywam... poza tym u nas

Krysia, 200 metrow od Ani otwarli POLSKI sklep !
Wszystko jest : kiszona kapusta, ogorki, bialy ser, kaszanka, baleron,
kabanosy, sledzie, swieze pierogi, krakowska, mysliwska, placki ziemniaczane
w proszku, etc,
nawet Paprykarz Szczecinski maja !

To kiedy przyjezdzasz ?

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-04 20:56:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kabanosy, sledzie, swieze pierogi, krakowska, mysliwska, placki ziemniaczane

nie dobijaj mnie.....znaczy, jak bede jechac przez Paryz to mam
nie dzwigac ciezarow jadalnych, heheheheheh, na razie sie na
wojaze nie zanosi, cos drzewo pieniezne marnie owocuje....prawie
jak moje krzaki pomidorowe...nagle sie slonce w ogodzie skonczylo
- jest zwyczajnie za nisko!!

ale Ani dobrze!

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-04 21:40:00

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj, poczekaj... to ni bylo do Dobicia Cie, ale do Przywabienia Cie :-)
Jak bedziesz jechac przez Paryzewo, to Twoje plecki beda wolne do
wielbladowania innych rzeczy [pa-de-susi]

A o drzewkach juz troche przemyslalam
(priv)

Ewcia

--