Robimy prawybory ? ;)

51. Data: 2010-06-08 09:47:22

Temat: Re: Robimy prawybory ? ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hul3dl$aaa$1@news.onet.pl...

> Dodam trzy cytryny: może przez jakieś 4 tygodnie? (maks).
> Potem każdego (niezależnie od płci) szlag by gwałtowny trafił.

Ale "nie robić kariery" nie oznacza nic nie robić. Ja na przykład coś bym
chętnie własnoręcznie zbudował.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

52. Data: 2010-06-08 09:47:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> To było sprytniej sformułowane: ~"3 miliony mieszkań w 4 lata - to jest
> możliwe !!"
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Baa, ale rozsądny człowiek ma wtedy przed oczami jakieś dostępne rządowi
narzędzia pobudzenia sektora budowlanego, prawda? Ulgi podatkowe? Obniżenie
VATu? itd.....

I wtedy rodzi się pytanie, na jakich przesłankach oparte zostało wyliczenie
3mln [mieszkań]. Czy aby nie zostało wzięte po prostu z księżyca?

(można oczywiście mówić o budownictwie komunalnym. Ale za nie znowu
odpowiedzialne są gminy, a nie rząd. I rząd nie ma tu nic do
gadania....chyba że, znowu skonstruowałby jakieś narzędzia. Np. przekazania
części naszego podatku dochodowego na ten właśnie cel. I ponownie wracamy do
kwestii "na czym oparto wyliczenia").

MK

PS. I naprawdę musze już lecieć.

53. Data: 2010-06-08 09:48:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Upraszczanie czasami pozwala dojść do jakichś wniosków.

Tak, i np. z uporem maniaka trzymac sie koncepcji cieplika, albo np.
kreacjonizmu.

> Bo inaczej co pozostaje? Zagubienie w mnogości szczegółów i wariantów.

Hehehe, jakiez to niezdecydowanie kobiecie ;-)

> I jedno wielkie "właściwie to nie wiem" (bo zawsze jest jakieś ale.)

Nie, zycie trzeba brac na klate i jak jest to przerzucenia kupa kupy to brac
widly i zasuwac. A telewizyjnych pajacow ustawiam na odpowiedniej dla nich
polce, zaraz obok Jima Carreya..

54. Data: 2010-06-08 09:50:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie zachował się tu facet, ale w sumie mówi o czymś istotnym. O dwóch
> wizjach, podejścia do świata: epikurejskim i zaangażowanym. Błędem
> natomiast jest twierdzenie, że jeden jest lepszy od drugiego - to prywatny
> wybór i należy go szanować. I właściwie kropka.

Klopot w tym, ze Korwin nie potrafi zaakceptowac tego, ze ludzie chca jednak
wybierac Szwecje. Opowiada ciagle o wolnosci, ale ta wolnosc ma byc wg jego
wzrocow realizowana. Teraz wlasciwa kropka.

55. Data: 2010-06-08 09:50:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 10:53, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Trzymam. Za słowo.
>
> Qra, i jak chcesz to Ci w kampanii pomogę.
> --
> Rzeka daleko, Waldemar zalany.

Nie wiem czy mamy jakies szanse, podobno za piec lat prezydentem
bedzie MSK Ikselki. Ikselka bedzie pierwsza dama, Chiron premierem,
Duch ministrem spraw zagranicznych, a LnP bedzie Palikotem ;-)

Stalker

56. Data: 2010-06-08 09:52:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaaa....... Własnoręcznie?

Jesli jest niemy to wlasnorecznie, ci ktorych mam na mysli robili - ekhm -
oralnie.

57. Data: 2010-06-08 09:53:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I wtedy rodzi się pytanie, na jakich przesłankach oparte zostało
> wyliczenie 3mln [mieszkań]. Czy aby nie zostało wzięte po prostu z

I do tego wlasnie pilem, sporo ludzi nie dysponuje rozsadkiem i/lub wiedza.

58. Data: 2010-06-08 09:55:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem każdego (niezależnie od płci) szlag by gwałtowny trafił.

To tylko statystyka.

59. Data: 2010-06-08 09:56:34

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;)
> Cokolwiek nie powie w tym temacie, będzie to normalniejsze, niż JKM.
> Ja nie znam wszystkich jego (BK) poglądów. Nie muszę nawet się z nimi
> zgadzać.
> Wystarczy mi poczucie, że on je kotwiczy w osobistym doświadczeniu
> 'bycia normalnym' a nie 'bycia ekscentrykiem'. W zakres 'bycia normalnym'
> wchodzi nie tylko rola bycia mężem i ojcem ale także rola bycia członkiem
> jakiejś większej zbiorowości normalnych ludzi, a nie gabinetu ludzi
> skupionych
> wokół ekscentryka. To problem zarówno JKM jak i JK.

Nie oszukujmy się. Niczego nie oferuje. Nie ma po prostu żadnej konkretnej
wizji czegokolwiek :) Znaczy przepraszam. Ma wizję zajebistej, wolnej i
zgodnej Polski, w której silna jest rodzina ... i niepodległej i jak znajomi
go pytają skąd pochodzi to z całej Polski on pochodzi. To już Kwas był
konkretniejszy, bo się umiał konkretnie nawalić ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

60. Data: 2010-06-08 09:56:52

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...
> [...]

>bedzie MSK Ikselki. Ikselka bedzie pierwsza dama, Chiron premierem,
>Duch ministrem spraw zagranicznych, a LnP bedzie Palikotem ;-)

jak wygrasz, to ja Ci będę konstruował samoloty.
mam nadzieję, że do tego czasu poradzę sobie z konstrukcją łuków
i strzał.
A jak nie wyrobię, to będę trochę improwizował przy samolotach, trudno ...

Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
BR-ODA WYBORCZA
Niesamowity Cezik
IXLa...
Programy typu Brain Training