Róbmy swoje!

1. Data: 2019-08-14 08:49:04

Temat: Róbmy swoje!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.money.pl/gospodarka/recesja-w-europie-i-
polska-zielona-wyspa-te-dane-moga-byc-przelomowe-641
3017685821057a.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-08-14 22:41:18

Temat: Re: Róbmy swoje!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-14 08:49, XL wrote:
> https://www.money.pl/gospodarka/recesja-w-europie-i-
polska-zielona-wyspa-te-dane-moga-byc-przelomowe-641
3017685821057a.html

Pieknie!

Jeszcze, by tak Przenajjaśniejsze Premierowstwo, mogło pomyśleć za
wczasu o budowaniu własnych łańcuchów dostaw i sprzedaży, wzorem Sanacji
z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.

//Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na dno.

3. Data: 2019-08-15 13:37:31

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.08.19 um 22:41 schrieb Izaura:
> [...]
> z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.
>
> //Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na

Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i
koniunkturze.

https://www.youtube.com/watch?v=fP42RMoaPac

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-08-17 02:21:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-15 13:37, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
3017685821057a.html

> Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i

Ta, ja także nie ze wszystkimi jego tezami się zgadzam, jednak opis
rzeczywistośi jest zbieżny z moimi własnymi obserwacjami.

https://youtu.be/pjnrd7WT-f0?t=622

5. Data: 2019-08-17 09:38:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 13:37:34 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:
> [...]
3017685821057a.html

> Nie jestem fanem Michalkiewicza, ale cos tam wyjasnia o gospodarce i

niby coś tam dość często wyjaśnia, ale błędów w poglądach na różne sprawy
jest co niemiara.
choć właściwie miara.
jednak i tak warto go wysłuchać, zazwyczaj, wiadomo.

jacek

6. Data: 2019-08-17 09:58:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 sierpnia 2019 22:42:54 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
> z Endecją, w latach 20-dziestych minionego stulecia.
>
> //Jest rysyko że już wkrótce Niemce z UE, mogą nas pociącnąć za sobą na dno.

nie ma takiego ryzyka; przez następne 4 lata będzie rządzić PIS;
oczywiście, że trochę spieprzą, bo za mało jakby myślą,
tzn. myślą głownie o tym, jak wygrać jeszcze kolejne wybory.
dopiero później o obywatelach, a jeszcze później o kraju.
całkiem tak, jakby odwrotna kolejność nie gwarantowała prawdziwej,
ogólnej szczęśliwości.

jacek

7. Data: 2019-08-25 22:48:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 09:58:18 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> dopiero później o obywatelach, a jeszcze później o kraju.
> całkiem tak, jakby odwrotna kolejność nie gwarantowała prawdziwej,

Też są dalecy od moralności. Ostatnia afera Ziobru to wybitnie pokazała.
Prawdę mówiąc to nie ma na kogo głosować bez obrzydzenia...

8. Data: 2019-08-28 03:02:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 22:48:30 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
>
> Też są dalecy od moralności. Ostatnia afera Ziobru to wybitnie pokazała.
> Prawdę mówiąc to nie ma na kogo głosować bez obrzydzenia...

to najlepiej, wiesz że cię uważam, napiszę trochę złośliwie, głosuj na złodziei
proniemieckich, którzy wam 400 mld z emerytur skradli przez lat tylko osiem,
i Polskę osłabili, wspólnie z opcją prorosyjską, na ile tylko się dało.
więc nie pisz mi o wydumanej aferze Ziobry, czy jakimś platfusie z PO,
który 0,25 mln złotych sprzeniewierzył, bo to chyba żarty jakieś.

a tam,
jacek

Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
bocian
Żądłem i jadem :]