Robotnicy i obiad

1. Data: 2002-09-16 06:57:23

Temat: Robotnicy i obiad
Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
w najbliższym czasie będę wymieniać w domu okna. I na cały dzień zainstalują
się u mnie robotnicy. Czy w związku z tym jestem zobowiązana poczęstowac ich
obiadem? Wydaje mi się to naturalne, że tak powinno być. Mąż zdecydowanie
mówi nie i że przerwa obiadowa to ich (robotników) prywatna sprawa. On płaci
za okna i wykonaną robotę. A jak Wy szanowni grupowicze radziliście sobie w
takiej sytuacji?
Kasia

1. Data: 2002-09-16 07:36:35

Temat: Re: Robotnicy i obiad
Od: "paj^" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoj maz dobrze mysli, skonczyla sie era obiadkow, chyba, ze lubisz?

--
pozdrowienia
paj^

1. Data: 2002-09-16 09:28:39

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blower" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "paj^" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Tez tak uwazam. Mysle, ze jedynym i milym uklonem w strone panow monterow
> to udostepnienie im czajnika z woda i kubkami, tak aby mogli zrobic sobie
> cos goracego do picia (zawsze tak robie). Reszta to nie Twoja sprawa.

U mnie ostatnio byl parkieciarz, wzialem go do pobliskiego baru na obiad i
zaplacilem za niego. Nastepnego dnia nie pozwolil mi placic - zaplacil za
siebie i za mnie. Wniosek - nie musisz fundowac panom obiadku

Zaslav

1. Data: 2002-09-16 10:04:39

Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

>obiadem? Wydaje mi si? to naturalne, ?e tak powinno by?. M?? zdecydowanie
>m?wi nie i ?e przerwa obiadowa to ich (robotnik?w) prywatna sprawa. On p?aci
>za okna i wykonan? robot?. A jak Wy szanowni grupowicze radzili?cie sobie w
>takiej sytuacji?

To tylko kwestia umowy miedzy wami. Mozesz, ale nie masz takiego
obowiazku.

--
Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/

1. Data: 2002-09-16 10:09:29

Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

to udostepnienie im czajnika z woda i kubkami, tak aby mogli zrobic sobie
cos goracego do picia (zawsze tak robie). Reszta to nie Twoja sprawa.

blower

1. Data: 2002-09-16 10:20:02

Od: "paj^" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze cos mi sie przypomnialo:)
mialem tydzien temu kamieniarzy do kominow i jak ich widzialem to mnie na
wymioty bralo, jak bylem na budowie to ciagle musialem wysluchiwac jaki to
on jest super i jak wykonuje swoja prace ....... po prostu nie moglem z nimi
wytrzymac ....
jak przyszlo do rozliczen to wybijalismy sie z rodzina kto pojedzie na
budowe placic im za wykonana prace:) robote zrobili super, ale to nachalne
gadulstwo ....
nie wyobrazam sobie obiadu z takim gosciem:(((
co innego murarze z nimi robilismy czesto grilla, raz oni przywozili jadlo
raz ja, wszystko zalezy od ludzi:)

1. Data: 2002-09-16 12:07:37

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jesli juz chcesz to zaproponuj im kawe czy herbate i do tego jakies ciastka.
Ja w podobnej sytuacji zrobilem herbate a panowie mieli ze soba kanapki.

1. Data: 2002-09-16 12:25:14

Od: "Magda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

> To tylko kwestia umowy miedzy wami. Mozesz, ale nie masz takiego
> obowiazku.

...wlasnie, tez mi sie tak wydaje. Czy jak chodzisz do pracy, to szef mysli
o Twoich posilkach? Masz chocby przerwe na obiad? Bo ja jem przy kompie, co
jest malo higieniczne, ale przynajmniej nikt mi nie zarzuca lenistwa ;).
Masz obowiazek zapewnic pracownikowi wode do picia. Jezeli chcesz byc mila,
to czajnik tez. Poza tym, przy takich stawkach godzinowych, jakich sobie
panowie zazwyczaj zycza (wlos sie jezy), raczej nie powinni Cie narazac na
dodatkowe koszty i strate czasu - nie po to ich zatrudniasz, zeby stac 'przy
garach', czyz nie?

Powodzenia

--
Magda P.