Re: Rodzice VS Ch?opak... Co robi?!?!?!

Data: 2001-08-17 09:55:52
Temat: Re: Rodzice VS Ch?opak... Co robi?!?!?!
Od: "Marta Woźniak" <m...@l...pl>

Użytkownik "Eryk" <e...@s...pl> napisał w wiadomości :

Rodzice zawsze dbają o własne dziecko ( za wyjątkiem patologii rzecz
jasna),
> ale czy uznasz taki punkt widzenia za obiektywny? Dorrit, jeśli spojrzysz
na
> opisywaną sytuację zmieniając wiek dziewczyny na powiedzmy lat
dwadzieścia
> parę to będziesz miała identyczne zdanie?

Dla wielu rodzicow to, ze corka ma lat 22 nie ma zadnego znaczenia, tak samo
nie licza sie z jej zdaniem jak wtedy kiedy miala lat 17 ..., mysla i
zachowuja sie jak wyrocznia, sad nie wiem jak to mozna nazwac, w kazdym badz
razie wymagaja aby dziecko podporzadkowalo sie bez wzgledu na swoje pogladu,
ba czasem dziecko nie ma prawa nawet plakac :(
Absolutnie nie mowie, ze majac lat 22 jestem bardzo dorosla i najmadrzejsza,
do tego stopnia, ze to ja zawsze mam racje..., ale mam swoje zdanie i wydaje
mi sie, ze proszac tylko o pogodzenie sie z tym, iz mysle inaczej to nie
jest za duzo....

Smutne, to mniestety...:(

Pozdr
Mart