Re: Rodzinne walentynki

From: "idiom" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Rodzinne walentynki
Date: Tue, 15 Feb 2005 14:54:33 +0100

news:cussev$phe$1@news.onet.pl...

> wszystkie swieta maja jakas komende. Dzien Matki,
> Dzien Dziecka, Dzien Dziadka, Dzian Babci. tez ich
> nie lubisz, bo sa na komende?

Dziwne, że żadne z wymienionych przez Ciebie świąt nie wiąże się z taką
nachalną akcją marketingową jak walentynki właśnie...

> np dlugie warkocze az do podlogi ;)

Rozumiem, że gdyby mi wybitnie pasowało (i wyglądałoby lepiej niż supermodna
fryzura), to i tak nie powinnam nosić, bo to obciachowa fryzura z minionej
epoki ?

> btw golisz nogi?

nie, nie golę

> oczyciwscie, ale ty na przykladzie dwoch swoich znajomych
> zrobilas nagonke na swieto, ktore inni moze CHCA
> obchodzic. nie lubisz tego swieta, ale czy to ma
> oznaczac, iz inni tez go maja nie lubic?

Zrobiłam nagonkę?
Wymagam aby inni nie lubili ??
Gdzie ?

> nie trzeba zgadywac, to widac, ale ty tego nie widzisz.

Ale na szczęście kilka usłużnych osób zobaczy. Zobaczy wszystko - nawet to,
czego nigdy nie było :D

W kreacji rzeczywistości byłabyś naprawdę świetna :D

Monika