Rolety rzymskie

1. Data: 2007-03-06 09:21:03

Temat: Rolety rzymskie
Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w wawie mozna zamowic rolety rzymskie ?
Oczywiście najlepsze byłyby w miarę tanie :)
Gotowe niestety odpadaja, bo okno nietypowe - szerokie.

--
Patka

2. Data: 2007-03-07 18:11:43

Temat: Re: Rolety rzymskie
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patka wrote:

> Gdzie w wawie mozna zamowic rolety rzymskie ?
> Oczywiście najlepsze byłyby w miarę tanie :)
> Gotowe niestety odpadaja, bo okno nietypowe - szerokie.

Można uszyć samemu jak masz maszynę i trochę czasu.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek

3. Data: 2007-03-08 11:31:00

Od: ":-)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Fabrykowska-Młotek wrote:

> Można uszyć samemu jak masz maszynę i trochę czasu.

Witam, wiecie może gdzie mozna dostać same mechanizmy do rolet rzymskich
w ilościach niehurtowych? Maszyne mam, szyc umiem - brakuje tylko
mechanizmu.
Pozdrawiam,
domatorka

4. Data: 2007-04-12 15:36:00

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Co to są rolety rzymskie ?
Żaluzje to są Venetian Blinds...
JaC

Mikrofala do zabudowy
Kuchnia Amica Silver GHS 74212
kubki - zabrudzenia od cherbaty i kawy.
DEVIREG 540/550
co to jest "stabilizacja płomienia" w kuchni?