Re: Romans - dobre praktyki?

21. Data: 2010-01-12 15:13:01

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:bxvjytocqxlk$.dlg@trenerowa.karma...
>A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> a co, na kobietach też nigdy nie byłeś? :)

Byłem, ale zawsze na pojedynczych. Liczba mnoga na raz nie była mi dana ;)
Lecz chodziło mi o coś innego. Jak się kiedyś będę chciał ustatkować, to czy
będziesz w stanie przekonać mą wybrankę iż nigdy na dziwkach nie byłem ? Bo
teraz powiedziałeś to z takim przekonaniem że aż sam Ci uwierzyłem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2010-01-12 15:14:06

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A był to 12-styczeń-10, gdy Vilar wymamrotał:

> a czy ja mówię, że gorsza?
> pewno lepsza, bo i ładna i zgrabna i tańczyła fajnie na rurce.. :)

Czekaj, czegoś nie zajarzyłęm od razu. Pisaleś że chodził na dziwki do sofii
i zakochał się w tancerce. Znaczy że ta tancerka dziwką była ? Ale to chyba
fajnie zakochać się w dziwce - do tego z wzajemnością ... żeby tylko nie
obciach ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

23. Data: 2010-01-12 15:15:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> będziesz w stanie przekonać mą wybrankę iż nigdy na dziwkach nie byłem ? Bo
> teraz powiedziałeś to z takim przekonaniem że aż sam Ci uwierzyłem :)

przyprowadzisz do mnie - uwierzy.
tylko ty potem będziesz miał kłopoty z wiarą...
:)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

24. Data: 2010-01-12 15:17:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 12-styczeń-10, gdy Przemysław Dębski wymamrotał:

> znak, żeś na dziwkach nigdy nie był!

I wychowany na romansidłach w stylu "Pretty Woman"!

;)
Ewa

25. Data: 2010-01-12 15:18:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ps. mój wspominany kolega wsławił się również tym, że tracił ostatnie
> studenckie pieniądze na dziwki w warszawskim klubie "sofia". do tego
> doszło, że się w jednej tancerce zakochał :)

Czyli przyszła kryska na matyska albo trafiła kosa na kamień, jak to
mówią. ;)

Ewa

26. Data: 2010-01-12 15:19:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> A przepraszam, tancerka to "gorsza jakas"?

Mniejsza o to, czy lepsza czy gorsza, ale prawdopodobnie lepiej doń
dopasowana. :)

Ewa

27. Data: 2010-01-12 15:20:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> fajnie zakochać się w dziwce - do tego z wzajemnością ... żeby tylko nie

tancerką na rurze, o to mi chodziło.
prywatne densy na stoliku i figofago poza salą :)
w zasadzie to nie wiem czy była dziwką. ale skoro koledze się udało...
choć to może jeszcze nie jest wyznacznik, dobra cafam tę dziwkę.
tancerka.
a kolega zakochał się w jej ruchach - tak by było precyzyjnie.
chodził i wzdychał - "ale ona się rusza, ale się rusza..!"

a czy fajnie zakochać się w dziwce?
chyba platonicznie...

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

28. Data: 2010-01-12 15:21:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 12-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Czyli przyszła kryska na matyska albo trafiła kosa na kamień, jak to
> mówią. ;)

ależ skąd :)
"zakochał" czytaj nie jak "zakochał" tylko "mega miał ochotę przelecieć".
:)

--

http://daath.x.pl/stop.jpg

29. Data: 2010-01-12 15:25:19

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyprowadzisz do mnie - uwierzy.
> tylko ty potem będziesz miał kłopoty z wiarą...
> :)

Czy treścią powyższego przekazu jest - bzyknę ci ją ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

30. Data: 2010-01-12 15:26:15

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wychowany na romansidłach w stylu "Pretty Woman"!

Gorzej. Wychowywałem się na Pankracym ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Re: Top Hits 01/2010 psp - NOWOŚCI
Re: dla Vilar i Kobietek :-)