Re: Romans - dobre praktyki?

71. Data: 2010-01-13 09:26:26

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hik2nl$38u$1@news.onet.pl...

> I tak trzymaj!
> I podkreślaj to na każdej swojej 1-szej randce,
> to przynajmniej ocalisz moją płeć,
> przed swoim dalszym zabójczym wpływem.
> I nie zmieniaj się kochana lub wytrzymaj tak chociaż do menopauzy,
> bo właśnie za to kiedyś ludzkość będzie ci wdzięczna ;-)
> ENder

Dziękuję za cenne rady - na pewno skorzystam ;P

72. Data: 2010-01-13 09:27:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ ja w odróżnieniu od ciebie,
> robię to dla czystej przyjemności,
> a nie dla pieniędzy.
> Zresztą, co ja będę ze świnią o gwiazdach gadał ;-)
> ENder

I tak nie zrozumiesz - Ty tylko bierzesz i dajesz w żopu i w paszczu.

73. Data: 2010-01-13 09:44:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tia... 15 zł... i po tygodniu zardzewieje ;P

Aluminium. Sprawuje się doskonale - poezja smażyć choćby słoninę... :-)))))

74. Data: 2010-01-13 09:44:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faceci niedorobieni emocjonalnie wchodzą w związki z kobietami
niezbyt atrakcyjnymi, które ich szybko nudzą, a następnie dymają
na boku co bardziej atrakcyjne koleżanki, o ile któraś zechce ich
dopuścić do swego tyłka.

MS to taka męska p*da, którą każda ponadprzeciętnie atrakcyjna
kobieta może dymać jak zechce i kiedy zechce, jeśli tylko zechce.

Gdyby był kobietą, to mężczyźni mówiliby o nim "szmata". ;)

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Hm......ależ to norma, ty jakaś jesteś nie z tego świata. Wiadome jest
dla żony to że jej mężczyzna sobie .....na boku coś tam
spenetruje....ale to nie jest nic nadzwyczajnego, gdyż związek polega
przymykaniu oczu na takie rzeczy......przecież z nią i tak cały czas
jest i to obecnie jest najzupełniej wystarczające.....doprawdy nie
zachowujesz się właściwie.

75. Data: 2010-01-13 10:22:32

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kobieta może dymać jak zechce i kiedy zechce, jeśli tylko zechce.
>
> Gdyby był kobietą, to mężczyźni mówiliby o nim "szmata". ;)

Racja, racja i jeszcze raz racja!!!!!!!!!!!!
Prostytutka rodzaju męskiego!!!!!!!!!!!!!!!!!

76. Data: 2010-01-13 10:23:38

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym dymać kogoś, to czerpać korzyść raczej jednostronną,

Ją kręci jak ją dymasz, a ciebie kręci jak ją kręci gdy ją dymasz :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

77. Data: 2010-01-13 10:24:01

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> Aluminium. Sprawuje się doskonale - poezja smażyć choćby słoninę...
> :-)))))

Mniam - smalec ze skwareczkami, jabłuszkiem, cebulką, majerankiem i odrobiną
słodkiej, czerwonej papryki.
I świeży, gorący chlebuś.

78. Data: 2010-01-13 10:38:43

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mniam - smalec ze skwareczkami, jabłuszkiem, cebulką, majerankiem i
> [...]

Smażę na słonince dużą cebulę drobno pokrojoną do ciasta na chleb, daję
do niego jeszcze siemię lniane, majeranek i czarnuszkę. A później masło -
pychotka.
A teraz degustuję nalewkę na qrach - wspaniała i lecznicza - na nerki i
serce.

79. Data: 2010-01-13 10:53:23

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pychotka.
> A teraz degustuję nalewkę na qrach - wspaniała i lecznicza - na nerki i

No to smacznego. I dużo zdrówka.

80. Data: 2010-01-13 11:14:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

He..he, no to jaka to nalewka?