Re: Romans - dobre praktyki?

81. Data: 2010-01-13 11:30:03

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Jak na kilku qrach, to musi być wyśmienita!
> Qra, ja chyba wiem...

Jajkoni(a)k?

--
Pozdrawiam - Aicha (nie zaqrzona)

82. Data: 2010-01-13 11:31:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

83. Data: 2010-01-13 11:47:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ależ między nami wszystko jest tak.
> Żyjemy razem w zgodzie, rozmawiamy, bawimy się.
> Nie ma może jakiejś szczególnej egzaltacji w sferze emocjonalnej lub
> daleko idących zobowiązań, ale dorabiamy się razem, robimy kariery,
> rozwijamy własne zainteresowania i pewnie za parę lat legalizacja tego
> związku stanie się dla mnie jakąś powinnością, jednak póki co,
> nikt nikomu niczego nie narzucał.
> W każdym związku czy innej dziedzinie życia chodzi tak naprawdę tylko o
> jedno: o jakość życia.

A jak to widzi Twoja dziewczyna? Pisałeś coś o tym, że jest zazdrosna,
gdzieś się przewinęło, że chciałaby mieć dziecko. Może jednak różnicie
się co do wyobrażeń o szczęśliwym związku?

IMO masz podejście czysto konsumpcyjne i to prawdopodobnie w ogóle do
związków międzyludzkich. Popatrz: >>Na pewno nie jest to znajomość, z
której się rezygnuje, zwłaszcza, że znajomość z dobrym lekarzem może być
wyjątkowo cenna.<<

Z takim podejściem chyba nie bardzo możesz liczyć na znalezienie
odpowiedzi na pytanie:
jeszcze szybciej - bez żadnego?<<

Ewa

84. Data: 2010-01-13 12:27:37

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Jak na kilku qrach, to musi być wyśmienita!
>
> Qra, ja chyba wiem...

Z kogutków czyli szypszyny...

85. Data: 2010-01-13 12:28:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jajkoni(a)k?

Tym to dokarmiam jak tylko stanie się dopust...

86. Data: 2010-01-13 12:33:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> I dla tego jestem uczciwy.
> A jakie jest twoje? Czysto altruistyczne czy niezupełnie świadomie
> konsumpcyjne?

Nigdy nie patrzę na znajomość z kimś przez pryzmat "może mi się do
czegoś przydać". Wystarczy?

> Totalna bzdura, jeśli nie takie podejście decyduje o trwałości i jakości
> znajomości, to jakie?

Oczywiście, że decyduje. Zwłaszcza o jakości.

Ewa

87. Data: 2010-01-13 13:24:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No to przez pryzmat czego?
> Pewnie nawet nie wiesz, a porywasz się na dyskusję i moralizatorstwo beż
> żadnych podstaw.

Powiedz mi w takim razie - dlaczego masz obawy, że twój kontakt z
lekarką może być nietrwały?
I to wcale nie jest moralizatorstwo.

Trudno rozmawiać ze ślepym o kolorach.

Ewa

88. Data: 2010-01-13 15:09:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ender napisał(a):

> Tutaj nawet nic nie trzeba na boku dorabiać.
> Wystarczy napisać kilka suchych,
> typowo ludzkich faktów bez tej całej cudownej otoczki
> i od razu człowiek jest szmatą i skurwysynem,
> nawet w oczach logicznego można by myśleć chirona,
> jego kobieta przedmiotem,
> a związek czysta konsumpcją.
> I śmieszy mnie tylko, że podobno tu nie ma moherów :-))
> ENder
Ja w to co piszą niewierzę, zawsze takie wątki wprowadzały jakąś
dziwny przypływ moralności, taki jakiś sztuczny, udawany dla ludzi. A
tym bardziej kobietą, bo z tego co widziałem w życiu jakoś tak nie ma.
Mi moja dziewczyna sprowadzała do łóżka koleżanki razem ze swoją matką
i przez to zostaliśmy przyjaciółmi , bo trudno było mówić o związku,
ale zawsze jednak jakaś otoczka związku była.

89. Data: 2010-01-13 17:15:32

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> Jakby ci tu idiotko napisać delikatnie,
> że jesteś ostro pogibaną świnią? ;-)
> ENder

widze kolejny wskaznik ze nie dosc iz jestes samolubem egoista to masz jakis
powazny problem z kobietami (zauwazylam ze nie ja pierwsza jestm obraona
przez ciebie). byc moze szukasz skokow w bok aby podbic swoja samoocene, tu
z jedna tam z druga ale ciagle ci malo.
mama nie mowila wystarczajaco czesto ze cie kocha?

--
'Does she stare at you sometimes saying nothing? She is thinking: How the
hell have I ever ended up with this ugly motherfucker?'-Chris Rock

90. Data: 2010-01-13 18:13:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> żeby się w to bawić i na pewno z tobą nie będę, dziewczę wyblakłe.
> Jak dojrzejesz kiedyś do jakichś w miarę sensownych argumentów,
> to dopiero wtedy postaraj się zabierać głos.

Myślisz, że dojrzeję, jak kilka razy się sqrwię, kolorowy chłopcze?

Ewa

Re: Top Hits 01/2010 psp - NOWOŚCI
Re: dla Vilar i Kobietek :-)
Re: dla Vilar i Kobietek :-)