Re: Romans mojej siostry- koniec perypetii(przynajmniej na kilka godzin :-))))

From: "Ada [dadi]" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Romans mojej siostry- koniec perypetii(przynajmniej na kilka godzin
:-))))
Date: Sun, 17 Jun 2001 23:21:15 +0200

No, nareszcie. Po wszystkim. Siostra jakoś się ustatkowała. Dziękuję
wszystkim za dobre rady. Ona stwierdziła, że chyba już jest ok, bo gdyby
jemu (temu pierwszemu) choć trochę na niej zależało to by coś zrobił. A że
nic nie robi to widocznie nie jest tego wart i dobrze, że to się stało
teraz, a nie za pół roku. Po dwóch tygodniach cierpienia chyba przeszły jej
wyrzuty sumienia. Ale z kolei ze mną jest coś nie tak. Ale co ja tu będę
wszystkich zanudzać. Nieważne.
Powinnam założyć listę pt."Perypetie Ady i jej siostry". ;-(

Pozdrawiam,
Ada i jej Wraczek, oraz dwa żółwiki
d...@w...pl

--
"(...)Jak długo można odwracać głowę i udawać, że się nie widzi?
(...)Ile trzeba mieć uszu by usłyszec płaczących ludzi?