Re: Romans - moze dac nowa sile, czy zawsze oslabia zwiazek ?

Data: 2006-04-03 04:09:53
Temat: Re: Romans - moze dac nowa sile, czy zawsze oslabia zwiazek ?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Katja; <1...@z...googlegroups.c
om> :

> O.Z.: Czy zdrada zaczyna sie dopiero wtedy, kiedy- ze uzyje
> Twojego
> sformulowania- ktos komus wsadzi?
>
> Zalezy kto jak to widzi, ale nawet gdy zaczyna sie wczesniej, to
> tymbardziej jej kaliber ma sie nijak do kalibru zabijania. No ale
> moze ja sie nie znam ;)))))
> A to ma znaczenie kiedy zdrada sie zaczyna w porównaniu z zabijaniem?

No to teraz kolej na "czepianie się" Ciebie.

W poście o godz. 15 [z minutami] zapodałaś:

- wrotkę z e-mailem nadawcy
- poprawne cytowanie

W poście o godz. 16 [z minutami] zapodałaś:

- coś a'la wrotkę znazwą użytkownika
- poprawne cytowanie

W poście o godz. 17 [z minutami] zapodałaś:

- brak wrotki;
- niepoprawne cytowanie

Żeby nie było - twój ostatni sposób odpowiedzi jest [dla mnie?]
nieczytelny - to uwaga formalna.

I teraz pytanie - pijesz? ;))

Flyer