Ropa w migdalkach

21. Data: 2003-03-12 05:34:45

Temat: Re: Ropa w migdalkach
Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b4lblr$brb$1@inews.gazeta.pl...

> Wiesz co, nie chce byc niegrzeczna, ale dla mnie uroda to moga byc na
> przyklad odstajace uszy, a nie taka przypadlosc.

Nie wiem czy to jest do mnie, bo ja tylko napisałam słowa pani laryngolog

>Owszem, umiem juz sama
> wyciskac ta rope, ale ja chcialabym pozbyc sie przyczyny, a nie zajmowac sie
> co tydzien li tylko skutkiem.

Ja tylko napisałam jak sobie z tym radzę. Nie dawałm rad jak Ty masz to
załatwiać.

Pata

22. Data: 2003-03-12 09:10:12

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pata <v...@w...pl>

Cholera, mnie tez cos tam czasami z tylu jakby... i nie wiem, co to. Moze
rzeczywiscie taka uroda.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
With me you'll have no escape...

23. Data: 2003-03-12 09:39:19

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b4kk5o$fsb$1@korweta.task.gda.pl tako rzecze Pata

> Ja płuczę takimi różnymi preparatami z apteki dostepnymi bez recepty.

Niezły przepis (i tani) dali w laboratorium mikrobiologicznym, gdzie
robili mi wymaz (posiew i autoszczepionke też)

Szklanka gorącej wody + łyżka herb. soli kuchennej
Zamieszać, rozpuścić
Dodać do ciepłego 35 kropli płynnej gliceryny.
Po ostudzeniu do temp. znośnej dla gardła
dodać 10-15 kropli jodyny (to chyba nie każdy może, są uczulenia?)
Bezpośrednio przed płukaniem 50 kropli wody utlenionej.

Skrzydła nietoperza i oczu ropuchy nie musisz dodawać, to zwierzęta
chronione.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

24. Data: 2003-03-12 21:27:59

Od: "Beata" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pata <v...@w...pl> napisał(a):

> Nie wiem czy to jest do mnie, bo ja tylko napisałam słowa pani laryngolog

To nie jest do ciebie, tylko dziwie sie temu, ze traktujesz ta rzecz ot
tak, skoro moze to mniec skutki nieobojetne dla calego organizmu. Ja mimo
wszystko nie chce tej urody, a sposob w jaki radzisz sobie z tym problemem
nie wydaje mi sie wystarczajacy. Dlatego bede szukac dalej i mam nadzieje, ze
mi sie uda. Tobie rowniez zycze powodzenia:
Beata.

25. Data: 2003-03-13 15:19:18

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez ok. Mozna mieszac sol, jodyne, wode utleniona :) Zauwazylem ze jeden
migdal juz mi sie polepszyl. Bede plukal bezustannie no i zakaz picia
zimnych napojow, tylko herbatka :)
Do plukania gardla dobry jest tez zwykly spirytus, tylko niektorym to by
bylo zal...

--
Wise Man
#GG: 3226283

26. Data: 2003-03-14 07:56:01

Od: "Zazula" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem wlasnie w trakcie walki z moimi migdalkami. Wiecznie spuchniete i
czerwone [w dziecinstwie przeszlam multum angin i zapalen ucha srodkowego] a
od wakacji zaropiale. Czopy pojawialy sie co dwa tygodnie i to bardzo duze.
Ponad miesiac temu poszlam prywatnie do polecanej mi pani otolaryngolog,
ktora leczy lekami homeopatycznymi. Dotalam dwa rozne opakowania granulek,
jedno tabletek, krople plus granulki na reumatyczne dolegliwosci. Generalnie
sa to leki na zwiekszenie odpornosci organizmu, przy obrzekach, przy
dolegliwosciach migdalow.
Wlasnie koncze jedna serie, wybieram sie na kontrole ale musze powiedziec ze
dziala. Lewy migdalek jest czerwony ciagle ale niespuchniety [zawsze byl w
stanie alarmowym kiedy prawy byl ok]. Czopy pojawily sie dopiero po 4
tygodniach i bardzo male. Sadze, ze za miesiac moja kuracja sie skonczy i
bedzie ok.
Radze wiec potraktowac swoje migdaly powaznie. A jesli szkoda pieniedzy na
lekarza prywatnego - to sie oplaca. Jedna czy dwie takie wizyty a zdrowie i
samopoczucie czlowieka polepsza sie diametralnie.
Pozdrawiam
Zazula

27. Data: 2003-03-14 23:06:12

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> moim problemem jest ropa na migdalkach.

Jest książka Jana Łastowskiego "Żywa woda"
można ja kupić w księgarni na Kredytowej 1
tam jest adres do Pana Jana, który robi aparaturę do przygotowywania martwej i
żywej wody (to jest zwykła woda tyle, że zjonizowana
martwa ma pH2

Od ponad 15 lat w mojej rodzinie stosuje się martwą wodę do płukania gardła
Jednorazowe przepłukanie gardła - około 10 sek płukania powoduje, że
po ok 20 min powiększenie migdałów,ropnie, czopy ból, obrzęk znikają
to działa na bakterie, nie działa na wirusy

Życzę zdrowia

Diana

Migotanie przedsionków po CABG
Fw: odpowiedz Przyjacilowi Przyjaciol