Rosa canina 'Inermis'

11. Data: 2007-05-16 12:44:51

Temat: Re: Rosa canina 'Inermis'
Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec napisał(a):
> Bede nawet kolorowe glogi i wisnie oczkowac dla wprawy.
> Powiem Ci ze mi to frajde sprawia i jak w tym roku rownie dobrze pojdzie
> to sobie zafunduje nowy, profesjonalny okulizak.
>
> Mam jeszcze pare nowinek i ssmochwalenia na temat dereni ale moze
> pozniej, bo wkrotce mam egzamin i musze trenowac kiedy tylko sie da.
>
> Irek

No to widzę, że się znalazłeś wreszcie. Cytryńce czekają, derenie
wschodnie Cornus officinalis być może będą w sierpniu, ale sprzedający
głowy nie daje, że będą na pewno. Odezwij się na priv.
Trzymam kciuki za egzaminy ( a jestem dość skuteczna czarownica).
Pozdrawiam
michalina

12. Data: 2007-05-16 14:26:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 08:48:15 +0200, Kresowiec napisał(a):

> Do oczkowania przystapilem rano,
> zaraz po sniadaniu.

Myślę, że to była naujistotniejsza część całej operacji:)

Pozdrawiam,
Marta

13. Data: 2007-05-16 15:40:56

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra schrieb:

> Myślę, że to była naujistotniejsza część całej operacji:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Ledwie sie wrociwszy a juz ze mnie zarty stroisz. Jak tak dalej bedziesz
robic to Ci ta Inermise wysle, zebys tez sie pomeczyla oczkowaniem.

Irek naburmuszywszy sie

14. Data: 2007-05-16 15:48:29

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski schrieb:

> Serdecznie dziekuje :-) ale do róz mam awersje. Sam osobiscie duzo przy nich
> pracowalem, pamietam ile i jaka to robota, a te róze tak stanialy, ze prawie
> poszlismy z torbami. To uraz na zawsze! ;-)

Bije sie w piersi cudze wieczorem na treningu i juz nigdy wiecej
nagabywal o roze.

/.../
> Robilismy na R.c. Schmidt Ideal, R.c. Inermis i na multiflorze.
> Na multiflorze lepiej rosnie, ale szybciej róze wypadaja, juz nawet w drugim
> roku po okulizacji zdarzaja sie wypady, na caninie rosnie wolniej, ale
> zdrowiej i dluzej. Któras z nich byla mnie j odporna na mróz, ale teraz juz
> nie pamietam, podpytam sie taty, to napisze.

R. multiflora jest akurat malo odporna i kilka innych podkladek. Ale
inne pytanie: w jakich odstepach moge sadzic podkladki? Nie mam zbyt
duzo odpowiedniego miejsca w ogrodzie. Chyba ze w cieniu, bo tam mam
ziemie posypana kora.

Irek

15. Data: 2007-05-16 15:52:13

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina schrieb:

> No to widzę, że się znalazłeś wreszcie. Cytryńce czekają, derenie
> wschodnie Cornus officinalis być może będą w sierpniu, ale sprzedający
> głowy nie daje, że będą na pewno. Odezwij się na priv.
Odezwe sie. Obiecuje. Dereniow wschodnich ma teraz od groma i to z
roznych zrodel. Ale cytryncami sie ciesze, bo mi nalewka z nich sluzy.
> Trzymam kciuki za egzaminy ( a jestem dość skuteczna czarownica).
> Pozdrawiam
> michalina
Kciukow akurat nie trzeba, bo te techniki (wylamywania kciukow)
opanowalem dosyc dobrze. Trzymaj sie za nogi, bo ma jeszcze problemy z
kopnieciem z polobrotu.

Irek

16. Data: 2007-05-16 16:18:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 17:40:56 +0200, Kresowiec napisał(a):

> Ledwie sie wrociwszy a juz ze mnie zarty stroisz. Jak tak dalej bedziesz
> robic to Ci ta Inermise wysle, zebys tez sie pomeczyla oczkowaniem.

A tam od razu żarty:)
Różyczce od Ciebie uszkodziłam niechcący korzenie i teraz zolza dziczki
puszcza.

Pozdrawiam,
Marta

17. Data: 2007-05-16 16:24:32

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tam od razu żarty:)
> Różyczce od Ciebie uszkodziłam niechcący korzenie i teraz zolza dziczki
> puszcza.
>
> Pozdrawiam,
> Marta

HEJ

A chcesz odemnie różyczke "casanove" piekna pachnie i takie tam mam jeszcze
kilka krzewów

PabloGT

18. Data: 2007-05-16 16:29:17

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

> A chcesz odemnie różyczke "casanove" piekna pachnie i takie tam mam
> jeszcze kilka krzewów
> PabloGT

Dawniej to osobiście sie wręczało i nie jedną, tylko bukiet .. :-)
:-) Boguslaw

19. Data: 2007-05-16 17:42:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 May 2007 18:24:32 +0200, PabloGT napisał(a):

> A chcesz odemnie różyczke "casanove" piekna pachnie i takie tam mam jeszcze
> kilka krzewów

Dziękuję za pamieć, ale nie mam już miejsca na nowe róze:(

Pozdrawiam,
Marta

20. Data: 2007-05-16 19:45:58

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> inne pytanie: w jakich odstepach moge sadzic podkladki? Nie mam zbyt
> duzo odpowiedniego miejsca w ogrodzie. Chyba ze w cieniu, bo tam mam
> ziemie posypana kora.
>
> Irek

Na poly tata sadzil co ok. 10 cm., tylko, ze po pierwszym roku róze byly
wykopywane. Sadz tylko w sloncu. W cieniu róze rosna gorzej i okulizacja tez
nie udawala sie tak dobrze.

--
Pozdrawiam, Rafal Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami