Rosa canina 'Inermis'

21. Data: 2007-05-16 22:42:12

Temat: Re: Rosa canina 'Inermis'
Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:f2fbic$79p$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

> Dawniej to osobiście sie wręczało i nie jedną, tylko bukiet .. :-)
> :-) Boguslaw
Super!

Prosze o rade jak zrobić bukiet róż z krzewów??

PGT

22. Data: 2007-05-16 22:44:11

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za pamieć, ale nie mam już miejsca na nowe róze:(

Za pamięć ...ja tu jestem "nowy"
Chcesz to ok, nie to poprostu sie zmarnują
Pozdrawiam
PabloGT

23. Data: 2007-05-16 22:46:45

Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:f2fn4v$1re$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Na poly tata sadzil co ok. 10 cm., tylko, ze po pierwszym roku róze byly
> wykopywane. Sadz tylko w sloncu. W cieniu róze rosna gorzej i okulizacja
> tez
> nie udawala sie tak dobrze.

Ja polecam co 18cm, bo przy okulizacji jest komfort w manewrowaniu.
Co do słońca i cienia to nie wiem bo zawsze sadze w słońcu, chyba że jest
cień :)

PabloGT

24. Data: 2007-05-17 05:36:50

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra schrieb:

> A tam od razu żarty:)
> Różyczce od Ciebie uszkodziłam niechcący korzenie i teraz zolza dziczki
> puszcza.
>
> Pozdrawiam,
> Marta

A nie mowilem, ze ja Jonasz jestem? Co komu zalatwie, to albo padnie,
albo ukradna albo dziczeje. Dobrze, ze Ci Lubego nie wyswatalem, bo kto
wie jaki bylby w ... ogrodzie na przyklad.

Irek

25. Data: 2007-05-17 05:40:01

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

PabloGT schrieb:

> Ja polecam co 18cm, bo przy okulizacji jest komfort w manewrowaniu.
> Co do słońca i cienia to nie wiem bo zawsze sadze w słońcu, chyba że jest
> cień :)
>

> PabloGT

Panowie, bardzo Wam dziekuje za rady. W ksiazkach bym tego nie wyczytal
i w moich zdaje sie o tym mowy nie ma. Zaraz zjem rogalika z konfitura
dereniowa oraz dzemem z borowki czerwonej, popije kawa i do dziela.

Irek

26. Data: 2007-05-17 09:12:04

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *PabloGT* wyszczebiotał(a):

> Chcesz to ok, nie to poprostu sie zmarnują

Co się będą marnować - daj namiar...
mam jeszcze paręset m2 wolnej przestrzeni

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
http://picasaweb.google.pl/MMMMKi/Ogrod

27. Data: 2007-05-17 09:34:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

Ale cytryncami sie ciesze, bo mi nalewka z nich sluzy.

Irek!
gadaj mi tu zaraz jak robisz nalewkę z cytryńca!
U nas się go suszy... i to w zasadzie tyle.
Nalewka byłaby 100 razy bardziej atrakcyjna od najlepszego naparu.

Krzysztof

28. Data: 2007-05-17 10:41:59

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec napisał(a):

> [...]
> albo ukradna albo dziczeje. Dobrze, ze Ci Lubego nie wyswatalem, bo kto
> wie jaki bylby w ... ogrodzie na przyklad.

I....tam, Twoje derenie już mają się dobrze, a i bez czarny ma kwiaty,
trochę mikry po ołysieniu, ale żyw.

michalina

29. Data: 2007-05-17 16:25:30

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 May 2007 00:44:11 +0200, PabloGT napisał(a):

> Za pamięć ...ja tu jestem "nowy"

No wróżkiem nie jestem i nie wiem kto podczytuje grupę:)A róze to mój konik
i czesto się w temacie odzywam.

> Chcesz to ok, nie to poprostu sie zmarnują

E tam zmarnują...
Zapytaj kto chce a na pewno sporo osób się odezwie, Casanova ładna jest.

Pozdrawiam,
Marta

30. Data: 2007-05-18 05:23:59

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk schrieb:

> [...]
> U nas się go suszy... i to w zasadzie tyle.
> Nalewka byłaby 100 razy bardziej atrakcyjna od najlepszego naparu.

Najzwyczajniej w swiecie zalewam spirytusem 70° na trzy miesiace i
zostawiam w cieplym miejscu. Po tym czasie zlewam, zalewam ponownie
wodka a pierwsza esencje mieszam z woda cukrowa w stosunku 2:1. Po
kolejnych 2-3 miesiacach lacze oba plyny i odstawiam przynajmniej na
rok. Dzieciom polecalbym robiebie syropow z dodatkiem innych owocow,
gdyz cytryniec do najsmaczniejszych nie nalezy.

Irek

Nasiona przylaszczek
Gardena - Nawodnienie
Kosiarka reczna-nowa czy uzywana?