Re: Rosliny które mnie zawiodły.

1. Data: 2002-09-07 10:58:10

Temat: Re: Rosliny które mnie zawiodły.
Od: Renia <r...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie na balkonie miala być gęsta zasłona z fasoli ozdobnej. Marzyło mi
się, że zastąpi powój, którego nie zdążyłam zakupić. Po dorośnięciu do
ok 30 cm (najbardziej wytrwała roślinka) pozdychały.
Równie zawiodły mnie nasturcje. Wysiałam w skrzynkach, wyrosły do ok 15
cm i tak sobie wegetują. Jeden kwiatek pojawił się wczoraj.
A maciejka powyzdychała przy wzroście 10 cm, przy czym z wysianej całej
paczki, wykiełkowało może z 15 roślinek.
To chyba tyle w tym roku.
Aaaa i jeszce idiotyczne mieszanki roślin z gazetek. Toż to kpina!
Pozdrawiam.
R.

2. Data: 2002-09-07 12:18:40

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reniu, to Ty je zawiodłaś.
Każda roślinka, jeśli spelnisz jej wymagania nigdy Cię nie zawiedzie.

--
pozdrawiam Ela Łuczynska

3. Data: 2002-09-09 18:12:13

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Reniu :)))
Niestety mialam podobny problem, ktory upatruje w zlym dobraniu roslin do
mojego balkonu. To dopiero pierwszy rok mojego uzytkowawnia.
Mam ogromnie sloneczny balkon i w tym upatruje upadek groszku i petunii,
ktorych nie bylam w stanie podlewac stosownie do ich potrzeb. Bo musialabym
to robic albo raniutko (bardzo!) przed praca, albo dopiero wieczorem, kiedy
slonce przestanie juz prazyc... wieczorne podlewanie, a nawet poranne nie
wystarczylo...
a groszek zupelnie jak Twoja fasola rosl, rosl i... zasuszyl sie...
w przyszlym sezonie na pewno bede szukala innych rozwiazan
moze masz pomysl - pelargonie? begonie?
pozdrawiam :) i ciesze sie moimi suszkami :))))
Monika

---

rośliny tropikalne na tarasie
Producent doniczek