Rosss...puda :-)

91. Data: 2007-03-15 07:18:33

Temat: Re: Rosss...puda :-)
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości
news:etaf38$h46$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chcesz powiedzieć, że jak już wybijemy te wszystkie storczyki to dzieci
> przestaną ginąć?

Właśnie takie prymitywne rozumowanie prezentują ekoterroryści.
Chcę powiedzieć, że opóźnienie budowy obwodnicy na pewno spowoduje następne
wypadki i niepotrzebną śmierć ludzi.
Budowa estakady wcale nie musi przyczynić się do wyginięcia storczyków, czy
traszek. Estakada to ingerencja w pas kilkadziesiąt metrów szerokości
liczącej kilka km długości doliny.

> Każdy człowiek kiedyś umrze. To są naturalne procesy i nic na to nie
> poradzisz. Nawet setka estakad tu nie pomoże.

Gdybyś tak policzył ilość estakad na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu
lat i porównał to ze średnią długością życia człowieka, to jestem pewien, że
wraz ze wzrostem ilości estakad wzrosła długość życia ludzkiego. Jestem więc
za budową kolejnej estakady ;)

Pozdrawiam
Leszek

92. Data: 2007-03-15 08:19:04

Temat: Re: Rosss...puda - a mnie jst żal
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Smaochody, jako transport towarowy, to spadek po XX wieku
No, ale wciaz aktualny; nikt na razie nie wymyslil nic skuteczniejszego
i tanszego. Nawet armie korzystja z aut, zamiast tradycyjnych w XX w.
pociagow.

> Pociąg przewozi dużo więcej towarów niż TIR
ale wymaga tylez razy wiecej energii i bardzo specjalistycznej, ogromnie
uciazliwej dla srodowiska infrastruktury - do etgo niewydolnej: nie
dojezdza wszedzie, wymaga przeladunkow, dowozow samochodami, itd.
Dlatego caly swiat korzysta w samochodow ciezarowych. Ta Holandia to
nietrafiony przyklad (podobnie jest w Szwajcarii, gdzie takze TIRy
przewozi sie na platformach kolejowych). Koleje sa tamn mocno
dofinansowywane przez panstwo, a samochody - w ogole; sa zrodlem
podatkow i pieniedzy na finansowanie kolei.
Wracajac do Rospudy: najwazniejsi sa mieszkancy Augustowa. Nie ma zadnej
racjonalnej z punktu widzenia ekologicznego, finansowego, spolecznego i
logistycznego opcji dla tego przebiegu obwodnicy. Trzeba ja szybko i
nowoczesnie budowac (podobnie w innych miastach i wsiach nawet), zeby
ludziom zylo sie lepiej.

pik

93. Data: 2007-03-15 09:02:23

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kieracinski wrote:

> No, ale wciaz aktualny; nikt na razie nie wymyslil nic skuteczniejszego
> i tanszego. Nawet armie korzystja z aut, zamiast tradycyjnych w XX w.
> pociagow.

Armie nie muszą być dochodowe, są na naszym utrzymaniu i z forsą się nie
liczą.

> ale wymaga tylez razy wiecej energii i bardzo specjalistycznej, ogromnie
> uciazliwej dla srodowiska infrastruktury - do etgo niewydolnej: nie
> dojezdza wszedzie, wymaga przeladunkow, dowozow samochodami, itd.

Świetna praca dla bezrobotnych, których podobno jest dużo.

> Dlatego caly swiat korzysta w samochodow ciezarowych.

Świat już te drogi ma. Nie musi ich budować. My mamy nie w pełni
wykorzystane tory kolejowe.

> Ta Holandia to
> nietrafiony przyklad (podobnie jest w Szwajcarii, gdzie takze TIRy
> przewozi sie na platformach kolejowych). Koleje sa tamn mocno
> dofinansowywane przez panstwo,

A u nas nie? Może własnie przewozami towarowymi zarobiłyby na siebie.

> a samochody - w ogole; sa zrodlem podatkow i pieniedzy na finansowanie kolei.

A na co u nas idą podatki od samochodów? Na urzędników?

> [...]
> logistycznego opcji dla tego przebiegu obwodnicy. Trzeba ja szybko i
> nowoczesnie budowac (podobnie w innych miastach i wsiach nawet), zeby

Nie mam wykształcenia odpowiedniego, żeby ocenić ten czy inny przebieg
szos. Kwestionuję każdy - uważam komunikację samochodową za schyłkową.
Całkiem niedługo będzie to coś dla hobbystów, jak teraz jazda konna
i inwestowanie w drogi dla ciężarówek uważam za wyrzucone pieniądze.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

94. Data: 2007-03-15 09:11:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwestionuję każdy - uważam komunikację samochodową za schyłkową.

Poduszkowce?Na bardzo grubej poduszce.Bo jak będzie cienka , to woda
z tego bajorka zostanie wypryskana na brzegi i wyparuje.
Pozdrawiam.Mirzan

95. Data: 2007-03-15 09:17:41

Temat: Re: Rosss...puda :-) Po biblijnemu.
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chrześcijańska.
> Księga Rodzaju:

Biblia podręcznikiem biologii? To ja poproszę paczkę nasion
z drzewa Wiadomości Dobrych Złych I Takich Sobie.
Pozdrawiam.Mirzan

96. Data: 2007-03-15 09:21:28

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński napisał(a):

> Właśnie takie prymitywne rozumowanie prezentują ekoterroryści.

Ja pytałem tylko, czy Ty tak myślisz.

> Chcę powiedzieć, że opóźnienie budowy obwodnicy na pewno spowoduje następne
> wypadki i niepotrzebną śmierć ludzi.

A istnieje jakaś potrzebna śmierć? Na obwodnicy nie będzie wypadków? I w
to też... wierzysz?

> Budowa estakady wcale nie musi przyczynić się do wyginięcia storczyków, czy
> traszek. Estakada to ingerencja w pas kilkadziesiąt metrów szerokości
> liczącej kilka km długości doliny.

I Ty się chcesz przekonać doświadczalnie, a jak się nie uda to sobie
zrobimy nową dolinę.

Miłosiernie to pominę.

Może chociaż rzuć okiem:
http://tinyurl.com/34tsl3

--
richo

97. Data: 2007-03-15 10:54:49

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
> Poduszkowce?Na bardzo grubej poduszce.Bo jak będzie cienka , to woda
> z tego bajorka zostanie wypryskana na brzegi i wyparuje.

Nie wiem, na razie możemy tylko pofantazjować, jak calkiem jeszcze
niedawno o wozach bez koni ;) Może antygrawitacja? Faktem jest, że
paliwo jest coraz droższe, a jego źródła nie są niewyczerpane.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

98. Data: 2007-03-15 12:09:10

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie.

> Nie.

o, widzę, że kolega z tych gnuśnych.
prawdziwy eko-guevara!

moon

99. Data: 2007-03-15 13:50:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <w...@a...com> napisał w wiadomości

> te białe, lewackie, eko-ruchy,

Chłe chłe! Lewacka ekologia? Osobliwe.
Wydawało mi się, ze ci ekolodzy są za zachowaniem tego co było, a więc
raczej miano konserwatystów by do nich przystawało. A ci są raczej
postrzegani jako tradycyjna prawica :-))))
Natomiast wyróżnikiem lewicy zawsze były rewolucyjne i rewolucjonizujące
zmiany (estakada, zawracanie biegu rzak) i populizm (granie mieszkańcami
Augustowa).
Pomyśl po której stronie jesteś?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Rafał! wybacz - nigdy tu nie było o polityce, ale... nie ja to zacząłem.
J.

100. Data: 2007-03-15 14:10:50

Temat: Re: Rosss...puda :-) - OT
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Chłe chłe! Lewacka ekologia? Osobliwe.
> Wydawało mi się, ze ci ekolodzy są za zachowaniem tego co było, a więc
> raczej miano konserwatystów by do nich przystawało. A ci są raczej
> postrzegani jako tradycyjna prawica :-))))

Niestety jesteś w błędzie. W Polsce może tego jeszcze nie widać,
ale dalej na zachód po prostu czerwień się zazieleniła. Zamiast
bronić biednych ludzi broni biednych zwierzątek, ale cele zostały
te same: państwo (czyli w przyszłości oni) ma mieć bezwzględną
władzę nad wszystkim, nie dopuszczając do głosu żadnej prywatnej
inicjatywy.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

róża pienna na balkon Pd-najchętniej biało-łososiowa
rzeżucha: ziemia/lignina/woda?
Jaśminowce a mszyce.
Przycinanie brzozy?
gdzie kupić drzewka w internecie?