Re: Rozdwajaj?ce si? paznokcie

From: "Elvira" <e...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Rozdwajaj?ce si? paznokcie
Date: Fri, 18 Oct 2002 11:23:07 +0200

Ola wrote:

> u&#380;ywa&#263; lakierów do paznokci,
>
> A probowalas brac jakies tabletki? Np skrzypowe, albo drozdzowe...
> Moze wybierz sie do dermatologa? To pewnie jakis brak witamin.

Albo pogoda. Zima zazwyczaj paznokcie sa bardziej lamliwe i czesciej sie
rozdwajaja. Sztuczne ogrzewanie i mróz na zewnatrz, albo chlodny wiatr,
wysuszaja dlonie i oslabiaja paznokcie. Najlepiej polaczyc wszystkie metody
razem. Stosowac preparaty witaminowe, polecone powyzej sa bardzo dobre, do
tego odzywki do paznokci i skórek oraz kremy do rak. Ja jestem w trakcie
uzywania kremu regenerujacego z wyciagiem z pomaranczy firmy "Kolastyna" -
bardzo dobry kosmetyk. Warto tez nie zapominac o rekawiczkach wychodzac z
domu.

--
pozdrawiam,
Elvira