Rozdwajające się paznokcie

1. Data: 2002-10-12 09:59:09

Temat: Rozdwajające się paznokcie
Od: "Skritland" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Mam straszny problem. Moje paznokcie bardzo się rozdwajają. Używałam
już różnych odżywek (Inglot, Avon), przestałam używać lakierów do paznokci,
stosuję kremy do rąk i paznokci, ale to wszystko na nic. Najbardziej
rozdwaja mi się paznokieć przy kciuku. Wygląda to bardzo nieestetycznie, bo
w środek paznokcia dostaje się brud. Co robić?

1. Data: 2002-10-12 21:16:02

Temat: Re: Rozdwajaj?ce si? paznokcie
Od: a...@w...pl (Ola) szukaj wiadomości tego autora

Skritland wrote:

> Hej! Mam straszny problem. Moje paznokcie bardzo si&#281; rozdwajaj&#261;.
U&#380;ywa&#322;am
> ju&#380; ró&#380;nych od&#380;ywek (Inglot, Avon), przesta&#322;am
u&#380;ywa&#263; lakierów do paznokci,
> stosuj&#281; kremy do r&#261;k i paznokci, ale to wszystko na nic.
Najbardziej
> rozdwaja mi si&#281; paznokie&#263; przy kciuku. Wygl&#261;da to bardzo
nieestetycznie, bo
> w &#347;rodek paznokcia dostaje si&#281; brud. Co robi&#263;?

A probowalas brac jakies tabletki? Np skrzypowe, albo drozdzowe... Moze
wybierz sie do dermatologa? To pewnie jakis brak witamin.

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2002-10-13 08:53:18

Temat: Odp: Rozdwajające się paznokcie
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo moczenie dloni w cieplej oliwie?
kaska

1. Data: 2002-10-13 12:22:37

Temat: Re: Rozdwajające się paznokcie
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skritland" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bo
> w środek paznokcia dostaje się brud. Co robić?

Przyczyny mogą być różne, ale spróbuj zwrócić uwagę także na to, jak
piłujesz paznokcie. Paznokcie piłowane nieprawidłowo ( ruchem pilniczka w
obie strony) mogą się rozdwajać. Po opiłowaniu należy paznokieć "zamknąć",
bo pilniczek rozwarstwia paznokieć i potem może się między warstwy dostawać
woda i brud. Aby uniknąć zamykania paznokcia, kup pilniczek szklany. On jest
tak drobny, że nie rozwarstwia płytki.

Unikaj długiego moczenia rąk w wodzie. Sprzątaj i zmywaj naczynia TYLKO w
rękawiczkach gumowych. Jak ci w takich niewygodnie, to kup pudełko
jednorazowych chirurgicznych. Powinno pomóc.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-10-15 12:18:38

Od: Magdalena Pruszynska <m...@c...ae.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka <a...@W...TO.wp.pl> wrote:

> [...]

> obie strony) mogą się rozdwajać. Po opiłowaniu należy paznokieć "zamknąć",

A jak i czym?

--
Magda
"Sith here??

1. Data: 2002-10-15 20:47:28

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Skritland wrote:

> [...]
> wszystko na nic. Najbardziej rozdwaja mi się paznokieć przy kciuku.
> Wygląda to bardzo nieestetycznie, bo w środek paznokcia dostaje

Moim zdaniem może to być spowodowane rodzajem pilniczka do paznokci.
Najgorsze są te metalowe z 'pyłem' diamentowym- od razu mi się paznokcie
zaczęły rozdwajać. Teraz używam papierowych dwustronnych z grubszym i
cieńszym ziarnem i widzę poprawę.

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

1. Data: 2002-10-18 09:23:07

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> u&#380;ywa&#263; lakierów do paznokci,
>
> A probowalas brac jakies tabletki? Np skrzypowe, albo drozdzowe...
> Moze wybierz sie do dermatologa? To pewnie jakis brak witamin.

Albo pogoda. Zima zazwyczaj paznokcie sa bardziej lamliwe i czesciej sie
rozdwajaja. Sztuczne ogrzewanie i mróz na zewnatrz, albo chlodny wiatr,
wysuszaja dlonie i oslabiaja paznokcie. Najlepiej polaczyc wszystkie metody
razem. Stosowac preparaty witaminowe, polecone powyzej sa bardzo dobre, do
tego odzywki do paznokci i skórek oraz kremy do rak. Ja jestem w trakcie
uzywania kremu regenerujacego z wyciagiem z pomaranczy firmy "Kolastyna" -
bardzo dobry kosmetyk. Warto tez nie zapominac o rekawiczkach wychodzac z
domu.

--
pozdrawiam,
Elvira