Rozmiary lodówek do zabudowy. Jest jakiś standard?

1. Data: 2008-11-05 14:53:09

Temat: Rozmiary lodówek do zabudowy. Jest jakiś standard?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Lodówka jak największa z zamrażarką na dole.
Jakich wymiarów się trzymać, żeby był najbardziej standardowy? Np żebym za
kilka lat bez problemu wymienił lodówkę bez wymiany mebli albo miał
możliwość dużego wyboru standardowych frontów także z Ikei bez wymiany
lodówki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-11-06 09:48:01

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> [...]
> za kilka lat bez problemu wymienił lodówkę bez wymiany mebli albo miał
> możliwość dużego wyboru standardowych frontów także z Ikei bez wymiany

Szerokosc standardowa - 60cm. Co do wysokosci - zrob szafe na 2,5m
wysoka, bedziesz mial pozniej zapas na ew. wieksza lodowke.
A "wolna" przestrzen nad lodowka mozna zagospodarowac dodatkowa polka.

--
Pete

3. Data: 2008-11-06 10:18:15

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A mierzyłeś kiedys czy tak sobie piszesz???
JaC

-----

4. Data: 2008-11-06 20:15:52

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> A mierzyłeś kiedys czy tak sobie piszesz???
> JaC
>

> -----

Po pierwsze primo: Top posting verboten!
Po drugie primo: Łatwiej kijek ocienkować, niż go potem pogrubasić.
Po trzecie primo: Espeszali for Ju zmierzyłem swoją. 56,5 cm szerokość
wewnętrzna zabudowy, co po dodaniu grubości płyty daje 60 cm.

--
Pete

5. Data: 2008-11-06 20:30:48

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> Szerokosc standardowa - 60cm. Co do wysokosci - zrob szafe na 2,5m wysoka,
> bedziesz mial pozniej zapas na ew. wieksza lodowke.
> A "wolna" przestrzen nad lodowka mozna zagospodarowac dodatkowa polka.

Czy w tej półce od ściany nie powinny być duże otwory dla ujścia ciepłego
powietrza? Są wloty na dole, ale nie ma wyjścia. To jakieś partactwo chyba?

6. Data: 2008-11-07 08:13:06

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński pisze:
> [...]
>

> Czy w tej półce od ściany nie powinny być duże otwory dla ujścia
> ciepłego powietrza? Są wloty na dole, ale nie ma wyjścia. To jakieś

Nie. Półka robi się płytszą od całej zabudowy i jej głębszym końcu
trzeba zrobić "plecy" sięgające do górnej krawędzi zabudowy.

--
Pete

7. Data: 2008-11-07 10:56:17

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tak.
Poza tym nie warto lodówki do zabudowy.
JaC

-----

8. Data: 2008-11-07 11:53:47

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

nobotak?

9. Data: 2008-11-07 11:58:25

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

No bo bardzo wąska, mało pojemna, porządna obudowa droższa od samej lodówki, mały
wybór, lodówki sporo droższe od odpowiedników
wolnostojacych, weź i odkurz z tyłu, ...
JaC

-----

10. Data: 2008-11-07 19:31:29

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

?

>mało pojemna,
??

>porządna obudowa droższa od samej lodówki,
???

>mały wybór,
????

>lodówki sporo droższe od odpowiedników
> wolnostojacych,
Fakt

>weź i odkurz z tyłu, ...
?????
Szafki też zdejmujesz ze ścian celem odkurzenia?

--
Pete

Płyta indukcyjna za 500 zł
PLUSKWIANYM PODGLADACZOM