Modne fronty i meble

1. Data: 2008-11-04 09:37:58

Temat: Modne fronty i meble
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Co teraz jest modne? Inox już ponoć przemija, teraz jakieś laminaty o
zdecydowanych kolorach.
Czy pozostanie przy jasnym drewnie mebli i ciepłych pastelowych barwach
ścian jest bardzo passe?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2008-11-04 13:14:30

Temat: Re: Modne fronty i meble
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nawet o to nie pytaj, tylko zdaj się na żonę.
JaC

-----

3. Data: 2008-11-04 14:17:08

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co teraz jest modne? Inox już ponoć przemija, teraz jakieś laminaty o
> zdecydowanych kolorach.
> Czy pozostanie przy jasnym drewnie mebli i ciepłych pastelowych barwach
> ścian jest bardzo passe?

Zrób tak jak tobie sie podoba a nie co jest modne. Mieszkanie urządzasz dla
siebie a moda przemija.

Krzysiek

4. Data: 2008-11-04 23:39:31

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

kris wystukał:

> Zrób tak jak tobie sie podoba a nie co jest modne. Mieszkanie urządzasz dla
> siebie a moda przemija.

Ha ha ha.

Jakby jeszcze producenci robili to co mi się podoba a nie to co jest
modne... :>

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

5. Data: 2008-11-05 15:25:36

Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia pisze:

> Jakby jeszcze producenci robili to co mi się podoba a nie to co jest
> modne... :>

A co to za problem ? Powiedziałem swojemu stolarzowi co chcę mieć i
dokładnie to mi zrobił. We współczesnych czasach nie jesteśmy skazani
wyłącznie na to, co ktoś inny wymyślił. Poza sklepami są jeszcze
stolarze, którzy robią meble na zamówienie w porównywalnych cenach (albo
nawet taniej, niż w sklepie). Na wymiar, pod konkretne pomieszczenie i gust.

Sebcio

6. Data: 2008-11-05 18:54:31

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebcio wystukał:

> [...]
> nawet taniej, niż w sklepie). Na wymiar, pod konkretne pomieszczenie i gust.

Z meblami jeszcze pół biedy, ale z glazurą już gorzej... :)

Ostatnio się rozglądałam (jak sie okazało - czysto hobbystycznie), ale
wściku dostawałam: co zobaczyłam jakiś wzór w zieleni albo błękicie to
w 90% przypadków było "wycofane z produkcji". Jak ktoś nie chce beżowej
łazienki czy kuchni to ma problem... :>

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
.__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej:
"Gar'ybgawi: wyspa szczęśliwa" >-

dom
Jak walczyc ze Spoldzielnia?
żyrandol elektryczny z opcją świec
Baterie termostatyczne przy zasobniku i cyrkulacji
WYKSZTALCIUCHY - CHUNIJNE ZBUKI