Re: Modne fronty i meble

From: Jo'Asia <j...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Modne fronty i meble
Date: Wed, 5 Nov 2008 19:54:31 +0100
Sender: s...@n...agh.edu.pl

Sebcio wystukał:

> A co to za problem ? Powiedziałem swojemu stolarzowi co chcę mieć i
> dokładnie to mi zrobił. We współczesnych czasach nie jesteśmy skazani
> wyłącznie na to, co ktoś inny wymyślił. Poza sklepami są jeszcze
> stolarze, którzy robią meble na zamówienie w porównywalnych cenach (albo
> nawet taniej, niż w sklepie). Na wymiar, pod konkretne pomieszczenie i gust.

Z meblami jeszcze pół biedy, ale z glazurą już gorzej... :)

Ostatnio się rozglądałam (jak sie okazało - czysto hobbystycznie), ale
wściku dostawałam: co zobaczyłam jakiś wzór w zieleni albo błękicie to
w 90% przypadków było "wycofane z produkcji". Jak ktoś nie chce beżowej
łazienki czy kuchni to ma problem... :>

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-