Rozmowy aniołów

51. Data: 2009-10-24 15:09:05

Temat: Re: Rozmowy aniołów
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>
news:hbv51k$fem$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> a nawet dwie osobowosci

Nie jesteś sobą, gdy myślisz o jutrze? /Robakks/

52. Data: 2009-10-24 15:09:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 17:05, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
wiadomościnews:24f1ee8a-4443-4fa3-b45f-4cf521b56679@
j19g2000vbp.googlegroups.com...

--------------

-----------------------­--
> Podałem jak najbardziej naukowe dowody. W zasadzie to dominowała kiedyś
> teza, że anioły są płci męskiej- ale ze względu na piękne oblicza- trudno to
> było utrzymać. Płeć żeńska- odpada. Np nikt jeszcze nie widział brzemiennego
> anioła- to co pozostało? :-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

No prosze Cie.

Papier jest cierpliwy, twarde dyski jeszcze bardziej.
Ja Ci opisze, krok po kroku, budowe domu, ktora zaczne
od dymu z komina. I udowodnie, ze sie da.

Tym samym jest dla mnie opisywanie plci aniolow
przez, jak to mowisz, doktorow kosciola.

53. Data: 2009-10-24 15:11:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

--------------

> [...]
> oblicza- trudno to było utrzymać. Płeć żeńska- odpada. Np nikt jeszcze
> nie widział brzemiennego anioła- to co pozostało? :-)

Pedały!

Qra

54. Data: 2009-10-24 15:12:23

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jesteś sobą, gdy myślisz o jutrze? /Robakks/

przypominam, ze mowimy o tobie

--
bla

55. Data: 2009-10-24 15:12:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

--------------
------------------

> Pedały!
>
> Qra- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

O Qrcze.
Nie wiedzialam, ze my o rowerach gadamy.
To przepraszam.
:)

56. Data: 2009-10-24 15:14:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

--------------
------------------

> Pedały!

a widzial ktos faceta ze skrzydlami?

--
bla

57. Data: 2009-10-24 15:22:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> a widzial ktos faceta ze skrzydlami?

Np. http://www.airclub.pl/gfx/oferty-specjalne/co-gdzie-
kiedy/21_2b.jpg

58. Data: 2009-10-24 15:23:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> O Qrcze.
> Nie wiedzialam, ze my o rowerach gadamy.
> To przepraszam.
> :)

I w dodatku NTG.

Qra

59. Data: 2009-10-24 15:25:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> Np. http://www.airclub.pl/gfx/oferty-specjalne/co-gdzie-
kiedy/21_2b.jpg

red bulla to znaja juz wszyscy

--
bla

60. Data: 2009-10-24 15:26:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> I w dodatku NTG.

na tej grupie? tu nie istnieje cos takiego jak NTG

--
bla

Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa