Rozmowy aniołów

121. Data: 2009-10-25 10:46:31

Temat: Re: Rozmowy aniołów
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> na pierwszy rzut oka nie ma znaczenia jakie zwierze bedzie w tlumie, czy
> to owca czy tez inny kon - bedzie sie wyrozniac, no moze mala myszka,
> tej nikt nie zuwazy

hmm, biorac pod uwage grupe myszek i tylko myszek to ta wyrozniajaca sie
zostania zadziabana przez reszte, ale nie wiem czy ta odpowiedz cie
satysfakcjonuje

--
bla

122. Data: 2009-10-25 10:46:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Tak mi się nasunęło po Twoim sformułowaniu - skoro tyle osób tutaj
> mówi do ekranu i ekran im odpowiada - czyz to nie dowodzi
> powszechnej (choć w części przypadków wypieranej) wiary w istnienie
> duchów/aniołów itp?
> Przecież to proste!
> :-)
> -- Ikselka.

Czujesz Matriksa??? :)
Jesteśmy (wszyscy) podłączeni do ekranów monitorów i przelewamy
myśli na ekran tworząc konstrukcje z literek i znaków graficznych.
W odpowiedzi na nasze indywidualne produkcje Wielki Mag tworzy
pozory. Ludziom wydaje się, że rozmawiają z ludźmi i tworzą w swoich
fantazjach wyobrażenia na podstawie literek - a Wielkiemu Magowi
właśnie o to chodzi, by ludzie zajmowali się swoimi wywołanymi
w sobie fantomami - a nie tym co jest. Nie widzą magii Maga. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

123. Data: 2009-10-25 10:52:58

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> hmm, biorac pod uwage grupe myszek i tylko myszek to ta wyrozniajaca sie
> zostania zadziabana przez reszte, ale nie wiem czy ta odpowiedz cie
> satysfakcjonuje -- bla

Swoimi odpowiedziami wyprzedzileś kolejne pytanie - więc mnie zatkało.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
1/oo = 0 dlatego 1/oo > 0
i abarot
1/oo > 0 dlatego 1/oo = 0

124. Data: 2009-10-25 10:59:04

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Swoimi odpowiedziami wyprzedzileś kolejne pytanie - więc mnie zatkało.
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> 1/oo = 0 dlatego 1/oo > 0
> i abarot
> 1/oo > 0 dlatego 1/oo = 0

pytasz mnie dlaczego przyroda to tak skonstruowala? czy tez z jakiego
powodu matematyka ma problem z przylozeniem? wiec odpowiadam, ze nie wiem

--
bla

125. Data: 2009-10-25 11:04:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> pytasz mnie dlaczego przyroda to tak skonstruowala? czy tez z jakiego
> powodu matematyka ma problem z przylozeniem? wiec odpowiadam,
> ze nie wiem -- bla

Zgoda.
Anioły potrafią odróżnić kiedy coś wiedzą, a kiedy nie wiedzą.
Gdy coś sobie uświadomią -- to już wiedzą. :-) /Robakks/
"Wiedza to uświadomiona informacja" :)

126. Data: 2009-10-25 11:08:05

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Zgoda.
> Anioły potrafią odróżnić kiedy coś wiedzą, a kiedy nie wiedzą.
> Gdy coś sobie uświadomią -- to już wiedzą. :-) /Robakks/
> "Wiedza to uświadomiona informacja" :)

tylko po co tyle halo do tak oczywistego stwierdzenia? :)

--
bla

127. Data: 2009-10-25 21:59:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 10:59:58 +0100, gazebo napisał(a):

> ekrany nie istnieja, istnieja jedynie barany i anioly, a jesli chodzi o
> barany bez jaj to juz chyba tryki, i znowu wszechswiat legl w gruzach a
> linia prosta nieskonczona zmienila sie w guzik i petelke

Apokalipsa, czysta apokalipsa!
:-D
--

Ikselka.

128. Data: 2009-10-25 22:02:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Oct 2009 11:46:48 +0100, Robakks napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl>

> Czujesz Matriksa??? :)

Jak widać - czuję :-)

> [...]
> myśli na ekran tworząc konstrukcje z literek i znaków graficznych.
> W odpowiedzi na nasze indywidualne produkcje Wielki Mag tworzy

Czyli DUCHY :-)

> [...]
> fantazjach wyobrażenia na podstawie literek - a Wielkiemu Magowi
> właśnie o to chodzi, by ludzie zajmowali się swoimi wywołanymi

Czyli DUCHAMI :-)

> - a nie tym co jest. Nie widzą magii Maga. :-)

Niektórzy widzą - wbrew pozorom nie ci, co uważają, że widzą :-)

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Pzdr serdeczne :-)
--

Ikselka.

129. Data: 2009-10-26 08:43:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Jak widać - czuję :-)

> Czyli DUCHY :-)

> Czyli DUCHAMI :-)

> Niektórzy widzą - wbrew pozorom nie ci, co uważają, że widzą :-)

> Pzdr serdeczne :-)
> --
>
> Ikselka.

Napiszę Ci Ikselko moje przemyślenie wywołane tą rozmową.
Ludzie w swej masie nie biorą pod uwagę takiej możliwości,
że literki na ekranie to jest ich kanał, którym są podłączeni
do świata i są przekonani, że odpowiedzi na ich listy są
opracowywane przez podobnych do nich ludzi - stąd wszelkie
złe cechy i opinie przyklejane rozmówcom.
Nie rozumieją i blokują w sobie możliwość zrozumienia, że
literki mogą być także tworzone przez automaty - komputery
rozmowne - sterowane programem i mogą być także tworzone
przez Wielkiego Maga - super mózg utworzony samoistnie
na łączach sieci globalnej.
Dla takich ludzi postać literacka o nicku Robakks nabiera cech
żywego człowieka i faktycznie funkcjonuje w ich świadomościach
jako DUCH i emanacja ducha gadającego. :-)
Robakks

Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa