Rozmowy aniołów

111. Data: 2009-10-25 09:42:11

Temat: Re: Rozmowy aniołów
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Możesz mi pomóc opuszczając dzień dzisiejszy i udając się w jutro
> z przesunięciem czasu o godzinę. Potrafisz? :)

oczywiscie, a ty co, z choinki sie urwales?

--
bla

112. Data: 2009-10-25 09:53:33

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> oczywiscie, a ty co, z choinki sie urwales?

a zreszta co tam godzina, idzmy na calosc, mowmy o dobie, moge ci to
zalatwic w obie strony osi czasu, zapraszam do przekroczenia południka,
z tego co pamietam 180

--
bla

113. Data: 2009-10-25 09:59:39

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> oczywiscie, a ty co, z choinki sie urwales? -- bla

A umiesz to zrobić zarówno w myślach (teoretycznie)
jak i ciałem (praktycznie) z przestawianiem rzeczywistych
zegarków, które SĄ?. :-) /Robakks/

114. Data: 2009-10-25 09:59:58

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Tak mi się nasunęło po Twoim sformułowaniu - skoro tyle osób tutaj mówi do
> ekranu i ekran im odpowiada - czyz to nie dowodzi powszechnej (choć w
> części przypadków wypieranej) wiary w istnienie duchów/aniołów itp?
> Przecież to proste!
> :-)

ekrany nie istnieja, istnieja jedynie barany i anioly, a jesli chodzi o
barany bez jaj to juz chyba tryki, i znowu wszechswiat legl w gruzach a
linia prosta nieskonczona zmienila sie w guzik i petelke

--
bla

--
bla

115. Data: 2009-10-25 10:04:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> A umiesz to zrobić zarówno w myślach (teoretycznie)
> jak i ciałem (praktycznie) z przestawianiem rzeczywistych
> zegarków, które SĄ?. :-) /Robakks/

moze ja nie Einstein ale moja pamiec mowi mi, ze takie doswiadczenia sie
odbyły, fakt, ze zauwazalne bylo to jako roznice na zegarach atomowych,
ale jesli to tylko moja wyobraznia to ja przepraszam

--
bla

116. Data: 2009-10-25 10:09:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

117. Data: 2009-10-25 10:18:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>
> [...]

> a zreszta co tam godzina, idzmy na calosc, mowmy o dobie, moge ci to
> zalatwic w obie strony osi czasu, zapraszam do przekroczenia południka, z

Zgoda.
Lecąc samolotem można się cofać w czasie i nawet wylądować
we WCZORAJ. :)
To takie pogaduszki aniołów o dziwach i cudach reala. /Robakks/

118. Data: 2009-10-25 10:20:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Zgoda.
> Lecąc samolotem można się cofać w czasie i nawet wylądować
> we WCZORAJ. :)
> To takie pogaduszki aniołów o dziwach i cudach reala. /Robakks/

chciales geografii? dostales geografie

--
bla

119. Data: 2009-10-25 10:31:23

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> chciales geografii? dostales geografie
> -- bla

A teraz chcę logiki:
Czy biała owca (albinos) =1 w nieskończonym =oo stadzie czarnych owiec
- wyróżnia się czymś spośród tłumu? :-) /Robakks/

120. Data: 2009-10-25 10:37:59

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> A teraz chcę logiki:
> Czy biała owca (albinos) =1 w nieskończonym =oo stadzie czarnych owiec
> - wyróżnia się czymś spośród tłumu? :-) /Robakks/

na pierwszy rzut oka nie ma znaczenia jakie zwierze bedzie w tlumie, czy
to owca czy tez inny kon - bedzie sie wyrozniac, no moze mala myszka,
tej nikt nie zuwazy

--
bla

Mam nadzieję, że moje Sylątko też dorównuje...
Re: r o z w ó j umysłowy i duchowy (etyczny)
_()_ r o z w ó j
TU MOJA PORADA NA ZIMĘ...
kupiłem żonie pamiątkę z krakowa