Re: Roznica!

1. Data: 2001-01-31 14:06:10

Temat: Re: Roznica!
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip z Canabis" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9594il$cqk$1@news.tpi.pl...
> To smutne, ze ludzi ceni sie dziś za potencjalne możliwość
> a nie za to czego dokonali. Jest sporo pozerów.
>
> A moze sie myle.
>
> Czym jest?
> Czego dokonał?
>
> Nie widze dużej różnicy.

Nie wiem jak to rozgranicza psychologia, ale wg mnie
dziecko cenimy za to, czym jest, ale juz "po chwili" za to czym
jest i czego dokona.
Im obiekt "oceny" starszy, tym wieksze ma znaczenie to
czego dokonal.
W milosci zas to, jakie z naszych potrzeb najbardziej
z jego cechami korelują.
To chyba tyle od nieprofesjonalisty;)
Eva

1. Data: 2001-01-31 22:43:54

Od: "Filip z Canabis" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-02-01 10:32:24

Od: "Maja.T" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym jest?
> Czego dokonał?
>
> Nie widze dużej różnicy.

czego dokonał dla ludzkosci?
czego dokonał dla siebie?
mysle ze jest zasadnicza roznica, jak moge cenic ludzi ktorych nie znam ,nie
wiem jacy sa ich cenie za to co robia i obojetne mi jest to jak wyglada ich
zycie wewnetrzne ,lecz przeciez moich bliskich cenie za to kim sa i tu nie
wazne czy cos robie dobrze czy nie, bo wiem jacy sa naprawde.....wewnatrz

ale zakrecilam:)

Re: Roznica!
pomożcie
Pierwsze 3 sekundy