Różnica miedzy kapustą kwaszoną a kiszoną ? jaka?

51. Data: 2007-10-19 11:19:44

Temat: Re: Różnica miedzy kapustą kwaszoną a kiszoną ? jaka?
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Tu ciekawy artykuł:
> http://luskiewnik.strefa.pl/stymulatory/preview/page
s/p16.htm

> A później taki óś* się mądrzy...
>

> * - wiele lat temu pod otwartymi oknami słyszę krzyk: "panie Dąbrowski! Óś!
> Óś!, wychylam się a tam stary dziadek krzyczy łap pan siekierę, óś! óś,
> będzie mięsko... I faktycznie była ósia...
> Powiedziałem, że nie mam siekiery...

Ósie som strasznie uparte, czasem warto skrócić różki...

--
XL wiosenna

52. Data: 2007-10-19 12:17:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s/p16.htm

Óś!

> Ósie som strasznie uparte, czasem warto skrócić różki...

Ten, to prawdziwy łopaciarz.

53. Data: 2007-10-19 12:35:41

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> To powtórz materiał. O ile pamiętam moje czasy szkolne, to uczono tego w
> trzeciej licealnej.

Znaczy uważasz, że skoro nie dostałeś wzoru reakcji, to w kiszonkach nie
może zachodzić fermentacja masłowa? Całe szczęście mamy XXI wiek i jeśli coś
źle zapamiętałeś z trzeciej licealnej, możesz to sobie wyguglać - nie trzeba
się nawet fatygować do biblioteki. :)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

54. Data: 2007-10-19 17:47:23

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffa8at$pcm$1@news.lublin.pl>,
Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> wrote:

> Znaczy uważasz, że skoro nie dostałeś wzoru reakcji, to w kiszonkach nie
> może zachodzić fermentacja masłowa?

Czy coś takiego napisałem?

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

55. Data: 2007-10-19 17:49:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffa2v7$d0b$1@atlantis.news.tpi.pl>,
Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Szanowny Panie Władysławie Łosiu.
> Jest Pan uparty jak... łoś.
> Proszę sobie poczytać o kwasie masłowym w kiszonkach

Sądzisz, że nie przeczytałem zawczasu?

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

56. Data: 2007-10-19 17:50:16

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffa41r$d0b$6@atlantis.news.tpi.pl>,
Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

s/p16.htm

Tyle, że nie ma nic do rzeczy.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

57. Data: 2007-10-19 18:10:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

s/p16.htm

> Tyle, że nie ma nic do rzeczy.
>
> Władysław

Ma - nie wiesz dlaczego tyjesz i wątroba tobie wysiada po paru kieliszkach.

58. Data: 2007-10-19 19:32:20

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> Sądzisz, że nie przeczytałem zawczasu?
>
> Władysław

Tym gorzej, bo jak widać nie przyswoił Pan na czas.

--
XL wiosenna

59. Data: 2007-10-19 20:19:19

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Czy coś takiego napisałem?

Literalnie oczywiście nie. Natomiast na informację "Nieprawidłowa
fermentacja kiszonki zamiast prowadzić do wytworzenia kwasu mlekowego
prowadzi do fermentacji masłowej (kwas masłowy)" zareagowałeś prośbą o
podanie wzoru reakcji, a następnie określiłeś autorkę jako ignorantkę. Jakoś
tak mi się wydało, że w ten sposób kwestionujesz podaną informację. Jeśli
jednak się z nią zgadzasz, to okazałeś to w nader dziwny sposób.
Chyba, że po prostu analnoretentywnie czepiasz się tego, że fermentacja
masłowa nie zachodzi "zamiast", tylko "obok". ;-)

60. Data: 2007-10-20 06:32:08

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffb3g7$5ep$1@news.lublin.pl>,
Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> wrote:

> Literalnie oczywiście nie.

Właśnie.

> Natomiast na informację "Nieprawidłowa
> fermentacja kiszonki zamiast prowadzić do wytworzenia kwasu mlekowego
> prowadzi do fermentacji masłowej (kwas masłowy)" zareagowałeś prośbą o
> podanie wzoru reakcji,

Ponieważ chciałem wykazać, że nie wie o czym pisze. Co wykazałem. A to w
związku z "rewelacjami" o produkcji kwaszonej kapusty przez didawanie do
niej kwasu mlekowego. Zapoznaj się z całymm wątkiem.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

ZUPA FASOLOWA...
jak obieracie dynie?
DZIEKI
nalewka z pigwy