Różnica miedzy kapustą kwaszoną a kiszoną ? jaka?

61. Data: 2007-10-20 06:33:06

Temat: Re: Różnica miedzy kapustą kwaszoną a kiszoną ? jaka?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ffb0tg$skq$2@atlantis.news.tpi.pl>,
Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Tym gorzej, bo jak widać nie przyswoił Pan na czas.

W każdym razie wcześniej niż ty.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

62. Data: 2007-10-20 06:36:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Właśnie.

> Ponieważ chciałem wykazać, że nie wie o czym pisze. Co wykazałem. A to w
> związku z "rewelacjami" o produkcji kwaszonej kapusty przez didawanie do
> niej kwasu mlekowego. Zapoznaj się z całymm wątkiem.

To nie są rewelacje, masz za małą wiedzę, jednak.
Pewnie też nie wiesz, ze mleko na twarogi ukwaszano kwasem solnym...
A likwidowano wcześniej (przed odwiezieniem do zlewni) nadmierną kwasotę
proszkiem IXI...

63. Data: 2007-10-20 06:37:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie wcześniej niż ty.
>

> Władysław

Poniewaz w tle przebija się ciekawość, czy nie jestem tą samą osobą, co
Ikselka, zapewniam ciebie i Bundesdienst, że nie.

64. Data: 2007-10-20 09:00:24

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:

> W każdym razie wcześniej niż ty.
>

> Władysław

Męska przekupa i tyle :-)_

--
XL wiosenna

65. Data: 2007-10-20 11:24:14

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Właśnie.

> Ponieważ chciałem wykazać, że nie wie o czym pisze. Co wykazałem.

A gdzie tam. Żeby wykazać, musiałbyś wskazać błąd w zacytowanej wypowiedzi.
Czego nie zrobiłeś i jakoś się nie kwapisz.

> A to w związku z "rewelacjami" o produkcji kwaszonej kapusty przez didawanie
> do niej kwasu mlekowego. Zapoznaj się z całymm wątkiem.

Może oprócz zapoznawania się z całym wątkiem, na przyszłość lepiej wybieraj
miejsce, w którym odpowiadasz. Skoro chciałeś się przyczepić do dodawania
kwasu mlekowego, to czemu się przyczepiłeś do fermentacji masłowej akurat?
Wiesz - w jednym wątku może występować więcej tematów.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

66. Data: 2007-10-20 17:05:13

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los pisze:
> In article <1...@q...googlegroups.co
m>,
> Romer <f...@i...pl> wrote:
[...]
> Naprawdę sądzisz, że to szybciej? (Pomijam to, że drożej. I co z cukrem
> zawartym w kapuście, który w procesie kwaszenia byłby przetworzony przez
> bakterie?

W Chemii praktycznej ..., jeśli kapusta *ma za mało soku* zalecają
dodawanie solanki w ilości 3 dag na litr wody i 1 g kwasku mlekowego.
Jeśli nie dodamy solanki to kapusta zgnije i spleśnieje.
pozdr. Jerzy

ZUPA FASOLOWA...
jak obieracie dynie?
DZIEKI