Re: Rozrywkowo...

From: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Rozrywkowo...
Date: Wed, 21 Jun 2017 15:00:50 +0200
<d...@g...com>
<oi5m7s$g4l$2@dont-email.me> <oi5sr6$t5g$1@node1.news.atman.pl>
<oi6jpd$fq9$4@dont-email.me> <oi6okj$qgl$1@node1.news.atman.pl>
<oidns7$ot6$1@dont-email.me>

W dniu 2017-06-21 o 14:16, Pszemol pisze:
> Uznanie dla przenikliwości i jasności umysłu.

Czyli jesteś jakimś kryptoislamistą, podzielasz
punkt widzenia islamistów.

> Mówił że umrze a ponieważ jest podobno bogiem to
> był nieśmiertelny, od początku do końca, więc nie mógł
> umrzeć. Upozorował tylko śmierć na krzyżu dla teatru.

Wcielenie Boga polegało na tym, że przyjął on ludzką,
a więc śmiertelną naturę. JCH można było więc zranić,
a nawet zamordować w mękach na krzyżu. Ciało Chrystusa
było ziemskie, śmiertelne, podatne na ludzkie przypadłości.
Po zmartwychwstaniu ciało Chrystusa stało się chwalebne,
niezniszczalne, było to jakaś nieznana dotąd cudowna wyższa
forma życia. Jeżeli by pozorował, to dlaczego bał się
tego co będzie cierpiał? Bał się tak, że cierpiał nawet
na hematidrosis. Modlił się nawet aby jeśli to możliwe
ominął Go ten Kielich męki. Jeżeli by udawał albo grał
teatr w ogóle by się tym nie przejmował. Przestań więc
bredzić o jakichś teatrach, to nie ma za grosz sensu.

> Pierwszy z brzegu wygooglany link do opracowania
> na ten temat:
> https://blacknonbelievers.wordpress.com/jesus-failed
-prophecy-about-his-return/

Kolejny głupiec podsyła jakieś brednie z googli.
Co mnie to obchodzi, że jakiś idiota napisał coś na jakiejś stronce?
Nigdzie JCH nie mówił, że Jego powtórne przyjście będzie za życia
niektórych słuchaczy. Mówił np. "niektórzy z tych co tu stoją, nie
zaznają śmierci aż ujrzą Go przychodzącego z mocą (...)". Mówił
to w kontekście zapowiedzi swej męki - wypełnił to szybko, bo już
w niedzielę Zmartwychwstania - wtedy wielu uczniów Jego zobaczyło
Go w mocy i z pełnią władzy na niebie i ziemi. Tym manipulatorom
coś się we łbie pomyliło, albo też celowo wprowadzają w błąd,
a ty naiwniaku się na to nabrałeś.

> Ja uwielbiam islamskich kamikadze?
> Co tu imputujesz???

Skoro głosisz że muzułmański rozum jest godzien pochwał
za "przenikliwość i jasność", to tylko czekać aż cię zarekrutują.

> (...) prawda Cię kłuje że Jezus Cię okłamał i oszukał?

Nie. Zastanawiam się natomiast skąd biorą się tacy szubrawcy
i kanalie jak ty, co śmią takie brednie wygadywać.

Prz 19,29 Dla szyderców gotowe są baty,
a chłosta na plecy głupiego.

--
Nemrod Vargardsson