Rozstanie

21. Data: 2004-06-19 07:24:29

Temat: Re: Rozstanie
Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości
news:cashoq$5m2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Johnson" <j...@g...pl.nospam> wrote in message
> która
>
> Zdradz ja z jakims facetem........
> --
> Bluzgacz
> GG: 5015

Czy to zaproszenie ? ;)

--
JOHNSON :)

22. Data: 2004-06-19 09:57:26

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnson <j...@g...pl.nospam> napisał(a):

> Jak najłagodniej i najmniej boleśnie (dla niej) rozstać się z kobietą,
która
> sprawia wrażenie, ze jej zależy.
>
> --
> JOHNSON :)

Bezbolesnie (dla niej) moze sie nie dac. Poza tym, jesli bedziesz uwazal na
to, zeby jej nie skrzywdzic samym powiedzeniem "koniec" mozesz nigdy sie z
nia nie rozstac. Moze byc to sposob na to, by utrzymac zwiazek.
I jeszcze jedno: chcesz odejsc, bo wybierasz cos innego, czy tez uciekasz
przed czyms waznym?

Pozdrawiam Hubert.

23. Data: 2004-06-19 11:29:20

Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert " <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nia nie rozstac. Moze byc to sposob na to, by utrzymac zwiazek.
> I jeszcze jedno: chcesz odejsc, bo wybierasz cos innego, czy tez uciekasz

Chcę odejść po muszę wybrać między dwoma ....

--
JOHNSON :)

24. Data: 2004-06-19 17:22:45

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę odejść po muszę wybrać między dwoma ....

Trzeba bylo sie we dwie nie wplatywac. To jest i mozliwe i w sumie
nieskomplikowane.

Teraz zdobadz sie na odwage i wyjasnij, jak zabawiales sie manipulowaniem
dwoch kobiet. Swiadomosc, ze sytuacja uwolniaja od s...syna, moze okazac
sie, z czasem, zbawienna, choc moze nie od poczatku jasna.

Stac cie na to aby zerwac palac za soba mosty, czy planujesz zatrzymac ja w
odwodzie, tak, na wszelki wypadek?

Kaska

25. Data: 2004-06-19 17:31:23

Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości

> [...]
> sie, z czasem, zbawienna, choc moze nie od poczatku jasna.
>
> Stac cie na to aby zerwac palac za soba mosty, czy planujesz zatrzymac ja

Łatwo mnie tak oceniać, gdy się nie wie wszystkiego. Ale być może na to
zasłużyłem.

--
JOHNSON :)

26. Data: 2004-06-21 07:34:49

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> traktuje
>
> A ona na to: "Po 15 latach małżeństwa ??????? " :-))

:))) no nieee, przeciez on odrobine wczesniej polapal sie, ze to nie to ;-)
Mi tam po takich slowach by przeszlo a i urazow bym nie miala.

Zdrowki
Hania

27. Data: 2004-06-21 19:00:50

Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to nie da się bezboleśnie, tym bardziej.

ale radę dam jedną: załatw to jak najszybciej, bo im szybciej Ty skończysz,
tym szybciej Ona się wyleczy i tym krócej będzie z takim 'palantem' jak Ty.
trzeba w życiu potrafic podejmowac 'męskie' decyzje a nie bawić się w
ciuciubabke :)

byłam po drugiej stronie lustra .... taki jeden palant zabrał mi kilka
miesięcy życia za dużo, bo sam nie był decyzyjny i nie wiedział, którą
wybrać :)

28. Data: 2004-06-21 19:06:32

Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> byłam po drugiej stronie lustra .... taki jeden palant zabrał mi kilka
> miesięcy życia za dużo, bo sam nie był decyzyjny i nie wiedział, którą
> wybrać :)

ha! i nadal chyba nie wie, bo z jedną jest a do drugiej od wielu miesięcy
wydzwania. także mysl chłopie i nie zadręczaj 'niewinnych istot'

bez urazy :)

29. Data: 2004-06-22 16:37:55

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Johnson <j...@g...pl.nospam> napisał(a):

> Jak najłagodniej i najmniej boleśnie (dla niej) rozstać się z kobietą, która
> [...]

Przytul ją do siebie, pocałuj w policzek i powiedz z usmiechem:
Dziękuję Ci! To było piękne!
Odejdź i nie oglądaj się za siebie.
Ana

30. Data: 2004-06-22 17:01:28

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Użytkownik "Hubert " <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> na
>

> Chcę odejść po muszę wybrać między dwoma ....

Czasami potrzebne jest odejsc, by moc sie przypatrzec na cala sytuacje z
boku. Dac sobie czas, by moc na spokojnie przeanalizowac sytuacje i wtedy
moc z pewnoscia siebie podjac decyzje. Nawet w zwiazkach milosci logiczna
analize uwazam za uprawniona. Gdy juz widzisz wszystko na trzezwo i
przytomnie, latwiej pojsc za glosem serca. Serce jest wtedy w zgodzie z
rozumem.

Pozdrawiam Hubert.

Plaszczki
diagnoza.
ZIEMIA 5,15ha na Mazurach = KTO DA MNIEJ !!!
metoda one brain
Re:Dłubanie w nosie