Re: Rozszerzona 1renica!!!

następny post »
Data: 2003-03-04 19:27:36
Temat: Re: Rozszerzona 1renica!!!
Od: "casus" <c...@g...pl>

Jednoczęśnie
> popieram pana Bieńka co do przyjmowania chorych w miejscu które nie ma
> podpisanego kontraktu z kasą chorych.Pytam się w imię czego.Skończyły się
> czasy kiedy pacjent był przyjmowany wszędzie,bez limitów na każde
> zawołanie.Jeśli lekarz w tej Przychodni która nie miała podpisanego
> kontraktu nie dostaje za przyjmowanie pacjentów wynnagrodzenia to co ma to
> robić za darmo?.A guzik.Kierując się tą zasadą Kasy Chorych nie
zawierałyby
> kontaktów z nikim bo po co jak lekarz i tak wszystkich przyjmie za
darmo.Pan
> [...]

Peter
wszystko ok, masz racje z ta kasa, ale ja mowie o czysto etycznej stronie.
Ja sie tez nie zgadzam z tym, ze jestesmy robieni w konia przez Kasy
Chorych, ale pomimo to nalezy ludziom pomagac. Mowiac szczerze nie zdarzylo
mi sie, aby kasa chorych nie zwrocila pieniedzy za to, ze sie pomoglo
choremu bez umowy, ktora nie byla jeszcze podpisana. Tu kasa byla fair.
Przynajmniej na moim terenie. A ja osobiscie nie zgadzam sie z tym, by nie
udzielic pomocy choremu jak sie siedzi i nic nie robi tylko dlatego ,ze
formalnosci nie zostaly dokonczone.

pozdrawiam

casus