Re: Rozterka zdezorientowanego,- chyba dlugie ... ups

From: "kern" <k...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozterka zdezorientowanego,- chyba dlugie ... ups
Date: Sun, 13 May 2001 22:48:13 +0200

Użytkownik "Grav" <g...@p...pro1.pl> napisał

> Spotykam sie z pewna niewiasta od ponad 2 miesiecy. Formalne okreslenie
> jakie laczy mnie i ja to przyjazn. Zarowno ona jak i ja mamy po 25 lat.
> Formalny statut naszej znajomosci wynika stad, ze kazde z nas jak na wiek
> przystalo ma swoje doswiadczenia. Z jej szczatkowych opowiadan wiem, ze ma
> za soba kilka niemilych rozczarowan. W zwiazku z nimi "w ramach
sprawdzenia"
/ciach/

moge napisac tylko to co przedmowcy.
Jezeli czujesz ze przestala t byc dla Ciebie zwykla
znajomosc, to moim zdaniem lepiej z nia szczerze
porozmawiac. Uwazam ze 2 miesiace wystarczaja
zeby wiedziec czy chcemy taka znajomosc
kontynuowac i na jakiej plaszczyznie.
Jezeli dziewczyna jest uczciwa to wiedzac o Twoich
emocjach potrafi okreslic czy jest szansa na uczucie
z jej strony.
Moze sie myle ale zle wroze przyjazni gdy jedna
strona jest zaangazowana a druga potrzebuje tylko
oddanego przyjaciela lub powiernika.
Po pierwsze brak tu rownowagi a po drugie strona
zaangazowana oczekuje caly czas na wiecej.

Do Dzialania !

pozdrawiam
kern

--
W sumie mam goscia w d***e ale niech sie troche pomeczy ...
copyright - pss.