Rozumienie instrukcji uprawy (ogórek)

11. Data: 2007-03-23 16:21:01

Temat: Re: Rozumienie instrukcji uprawy (ogórek)
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Nie są podlewane wodą z saletrą amonowa tylko specjalnie przygotowaną
> pożywką, która zawiera wszystkie (skrupulatnie zbilansowane) składniki
> odżywcze a nie tylko azot. :-)

Garść saletry do wiadra wody, zamieszać kijem i to całe bilansowanie.
Pozdrawiam, po aptekarsku.Mirzan

12. Data: 2007-03-23 17:00:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:144e.000000eb.4603fe6d@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Garść saletry do wiadra wody, zamieszać kijem i to całe
> bilansowanie. Pozdrawiam, po aptekarsku.Mirzan

Hejka. Może w tym kiju jest coś odżywczego? ;-)
Pozdrawiam hipotetycznie Ja...cki
PS A co to za prymitywna uprawa gdzie rośliny podlewa się z wiadra?

13. Data: 2007-03-23 17:12:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Może w tym kiju jest coś odżywczego? ;-)
>                    Pozdrawiam hipotetycznie Ja...cki
> PS A co to za prymitywna uprawa gdzie rośliny podlewa się z wiadra?

Wiadro to tylko naczynie laboratoryjne, a czy się podlewa nie jest
ważne. Podlewa się kilkakrotnie słomę,aż się zrobi ciepła, w ciepły
balot sadzi się ogórek.I to cała technika uprawy witamin.
Pozdrawiam.Mirzan

14. Data: 2007-03-23 20:36:20

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> W temacie jestem zielony, jak ten ogórek, który mam zamiar zasadzić w
> szklarni ;)
> Posiałem odmiane Caruso F1, pięknie rosną na parapecie, ale dokładnie
> chodzi mi o okres szklarniowy, napisano:
>
> "pędy boczne powinny być przycinane z drugim liściem"
> => tzn. wszelkie odrosty głównego pędu ciąć za pierwszym liściem, nie
> zostawiać ich więcej...?
>
> "na pędzie głównym wszystkie zalążki owocowe usuwać do 5-6 liścia"
> [...]
O ile dobrz zrozumiałem, to należy obcinać z drugim liście, czyli za drugim
liściem...

zagwozdka zamioculcasowa
trawa | podkaszarka akumulatorowa
jaka piękna zima tej wiosny