Re: Rusza Pegaz 2003

Data: 2006-03-17 11:12:10
Temat: Re: Rusza Pegaz 2003
Od: "Lech" <b...@W...onet.pl>

Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:
> Użytkowniczka "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisała w wiadomości
>
> Regulamin programu Pegaz 2003 w najnowszym wydaniu stwierdza:
>
> Cytuję: "II. Warunki uczestnictwa w programie
> 5. W ramach każdego z obszarów programu można uzyskać dofinansowanie
> raz na pięć lat, licząc od daty zawarcia umowy dofinansowania.
> 7. O dofinansowanie w ramach obszaru B programu nie mogą ubiegać się
> Wnioskodawcy, którym w okresie ostatnich 5 lat udzielono pomocy ze
> środków PFRON w zakupie sprzętu komputerowego, chyba że aplikują w
> ramach programu o elementy uzupełniające lub służące rozbudowie
> [...]

Cześć :)
Moim zdaniem ktoś formułujący program zauważył trzeźwo dwie rzeczy: 1) że w
dziedzinie komuterów 5 lat to bardzo dużo i przez ten czas może się okazać
konieczne/możliwe dokupienie do sprzętu czegoś, co kilka lat wcześniej nie
było potrzebne lub zbyt drogie. 2) że mogło się użytkownikowi zdarzyć
nieszczęście - pad sprzętu po grawancji (zwykle dwuletniej) albo...
kradzież?
Tylko nie udało się tego sformułować. Moim zdaniem można na podstawie pkt. 7
ubiegać się o dofinansowanie do np. kolorowej laserówki lub monitora LCD,
czy większego twardego dysku. Tylko kłopot z tymi "jednostkami". Można
przekonująco wyjaśnić, że potrzebujemy laserówki, ale kto ma to jeszcze
potwierdzić..? Albo kto ma potwierdzić pad dysku? Panowie z serwisu wystawią
zaświadczenie? Zagwozdka ;-)
Proponuję zadzwonić do oddziału PFRON i spytać.
Pozdrawiam
Lech